Zmiany i awanse w Sportfive Poland. Agencja stawia na rozwój w Polsce
Agencja marketingu sportowego Sportfive Poland wprowadza zmiany w strukturze korporacyjnej. Wyodrębniono pięć kluczowych obszarów kompetencyjnych, w których utworzono nowe stanowiska. Zmiany wynikają ze strategii rozwoju na polskim rynku.
Proces zmian strukturalnych w Sportfive Poland trwa od kilku miesięcy. Dyrektorem zarządzającym został Tomasz Rożenek, który odpowiada za całość przychodów polskiego oddziału wypracowywanych z projektów polskich i międzynarodowych, które agencja realizuje dla podmiotów sportowych, marek i platform medialnych.
– Ogłaszane zmiany mają na celu dalszy rozwój partnerstw biznesowych agencji z aktualnymi i nowymi partnerami, zarówno po stronie podmiotów sportowych, dla których pracujemy w zakresie programów marketingowych, jak i marek, które w efektywny i kreatywny sposób chcą wykorzystać sport jako platformę do realizacji swoich celów biznesowych – precyzuje Rożenek.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Na stanowisko director, partnerships sales awansowała Monika Płaczkowska, która odpowiada za zarządzanie całym portfolio polskiego oddziału Sportfive w kontekście konsultatywnej sprzedaży partnerstw marketingowych w sporcie i e-sporcie. Ekspertka z ponad 6-letnią praktyką w obszarach sponsoringu i marketingu sportowego kieruje zespołem mającym szerokie doświadczenie pracy po stronie agencji oraz klienta w zakresie partnerstw sportowych i e-sportowych, hospitality oraz aktywacji programów sponsorskich.
Stanowisko senior manager, athlete partnerships w Sportfive objął Krzysztof Stępniewski, który od ponad 10 lat przekuwa zdobytą wiedzę na praktykę w obszarze sponsoringu i komunikacji Przez ponad 7 lat odpowiadał za marketing sportowy marki Adidas w Polsce i całym regionie Europy Wschodniej. Zdobywał doświadczenie pracując zarówno dla klubów i federacji sportowych, jak i indywidualnych sportowców i influencerów.
Pięć głównych obszarów kompetencyjnych
W ramach zmian strukturalnych w agencji wydzielono pięć głównych obszarów kompetencyjnych: Rights Holder Management, Brand Services & Activation, Hospitality Sales, Global Athlete & Team Marketing oraz Esports & Gaming.
Marta Alf jako director, rights holder management pokieruje działem odpowiedzialnym za rozwój partnerstw pomiędzy agencją a podmiotami sportowymi, rozwojem ich programów marketingowych oraz projektami komunikacyjnymi Sport. Przed dołączeniem w 2012 roku do Sportfive zdobywała doświadczenie w marketingu sportowym, zarządzaniu projektami, sponsoringu i komunikacji po stronie polskich i międzynarodowych organizacji sportowych, we współpracy z markami oraz w Urzędzie m.st. Warszawy, gdzie odpowiadała m.in. za realizację kampanii promocyjnej stolicy związanej z UEFA EURO 2012. Pełniła też funkcję rzeczniczki prasowej Piłkarskiej Reprezentacji Polski.
Z kolei dotychczasowy partnerships manager Rafał Zagórski, w ramach nowej roli, jako director, brand services & activation, nadzorował będzie działania konsultingowe dla marek w zakresie strategii sponsoringowej, aktywacji i implementacji partnerstw marketingowych w sporcie. Zagórski ma kilkunastoletnie doświadczenie w tworzeniu komunikacji i kompleksowych kampanii reklamowych, które zdobywał w takich agencjach jak DDB Warszawa, FCB Bridge2Fun, Grey Warszawa, Testardo Red Cell czy Ogilvy.
Za dalszy rozwój agencji w obszarze obsługi klientów korporacyjnych w zakresie programów hospitality, na które składają się zapewnienie pakietów biznesowych na wydarzenia sportowe i pełna obsługa gości, odpowiedzialny będzie manager z ponad 12-letnim doświadczeniem pracy strukturach Sportfive - Tomasz Drobniewski, który objął nowo utworzone stanowisko director, hospitality sales.
Ponadto, stanowisko director, finance objął Patryk Siński, który od ponad 11 lat odpowiada w Sportfive za funkcjonowanie systemu księgowości i sprawozdawczości finansowej, budżet firmy, analizy biznesowe, współpracą z instytucjami finansowymi oraz z centralą Sportfive w Hamburgu.
Dołącz do dyskusji: Zmiany i awanse w Sportfive Poland. Agencja stawia na rozwój w Polsce