Sportowe wyzwania z przymrużeniem oka reklamują Samsung Galaxy S7 i Gear Fit2 (wideo)
W serii nowych spotów reklamujących smartfon Galaxy S7 i opaskę Gear Fit2 Samsung puszcza oko do widzów w ironiczny sposób pokazując noworoczne wysiłki sportowców amatorów.
Kampania przygotowana przez agencję Wieden + Kennedy Portland zwraca uwagę na zjawisko podejmowania noworocznych sportowych wyzwań przez sportowców - amatorów pragnących czynnie spędzać czas, poprawić swoją tężyznę, kondycję, a często po prostu zrzucić zbędne kilogramy.
Z przymrużeniem oka w trzech spotach pokazano ludzi oddających się w desperacji sportowym „katuszom” by osiągnąć zamierzony cel. W każdym z filmików na ekranie pojawia się też reklamowany przez Samsunga sprzęt - smartfon Galaxy S7 i sprzężona z nim opaska Gear Fit2 pozwalająca na wspomaganie aktywności sportowej.
W kolejnych spotach widać siłownie i sale pełne ćwiczących z zacięciem ludzi, początkującego biegacza próbującego walczyć ze swoją słabością, a także sportowca - amatora, którego wpędza w kompleksy widok manekina na sklepowej wystawie, którego idealna sylwetka to marzenie każdego ćwiczącego faceta.
Dołącz do dyskusji: Sportowe wyzwania z przymrużeniem oka reklamują Samsung Galaxy S7 i Gear Fit2 (wideo)