SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Spot telewizyjny w Internecie

Od 3 listopada br. polscy Internauci, odwiedzający stronę główną portalu Onet.pl mają możliwość oglądania spotu telewizyjnego kampanii promocyjnej Sony Ericsson. Jest to pierwszy przykład w historii polskiej reklamy on-line, kiedy wykorzystano technologię Macromedia Flash do przekonwertowania filmu reklamowego na animację flash. Autorem pomysłu przeniesienia spotu telewizyjnego do Internetu, jest CR Media Consulting, wspierający dom mediowym The Media Edge: cia w zakresie planowaniu i zakupu mediów w kampaniach internetowych.

Powodem dla którego zdecydowaliśmy się na wykorzystanie technologii Macromedia jest fakt, iż 99% polskich internautów ma zainstalowane na swoich komputerach tzw. plug-in'y flash, umożliwiające oglądanie zaawansowanych technologicznie zarówno stron www jak również reklam - mowi Jacek Kołtonik Z-ca dyrektora Działu Internet CR Media.

Celem komunikacyjnym prowadzonej kampanii jest prezentacja wszystkich walorów nowego telefonu sieci Plus GSM - SonyEricsson T610. Wartym podkreślenia jest fakt, iż po raz pierwszy tego typu reklama znalazła się w części strony która do tej pory nie była wykorzystywana do celów reklamowych. Uznaliśmy, iż tego typu kampania, wymaga zapewnienia bardzo dobrego miejsca emisji, tak aby wszyscy odwiedzający stronę zwrócili uwagę na ta wyjątkową reklamę - uważa Tomasz Piatkowski, media planner CR Media.

Kampanię "streamingowa" trwającą do 09.11 będzie miało możliwość obejrzenia ponad 2 miliony Unikalnych Użytkowników.

Wykorzystanie takiej formy reklamy pozwoliło uzyskać pełna synergię kreacyjną z działania reklamowymi prowadzonymi w telewizji. Sony Ericsson udało się poprzez tą kampanię stworzyć wzorcowy przykład prawidłowej integracji działań reklamowych w pięciu mediach tj. w telewizji, radiu, prasie i na billboardach i internecie.

Dołącz do dyskusji: Spot telewizyjny w Internecie

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl