Spot w konwencji filmu reklamuje G2A w Europie (wideo)
Wystartowała kampania marki G2A.com pod hasłem “You lose, when you overpay”, którą na rynki europejskie przygotowała agencja Change Serviceplan (Group One). Reklamy nawiązują do poszerzenia oferty firmy o sprzedaż elektroniki i sprzętu dla graczy.
G2A.com to marketplace skierowany do graczy i geeków, obsługujący użytkowników z całego świata. Założona w Polsce firma zajmuje się sprzedażą gier on-line, a teraz postanowiła rozszerzyć swoje usługi o sprzedaż elektroniki i sprzętu dla graczy. Kampania przygotowana przez Change Serviceplan to globalny launch marki G2A.com w tej kategorii.
Myślą przewodnią i hasłem kampanii jest “You lose, when you overpay”. Idea kreatywna pokazuje przewagę rynkową G2A - bardzo konkurencyjne ceny - poprzez nawiązanie do świata graczy i do prostego insightu, że gra się po to, żeby wygrywać. Fabuła filmu reklamowego pokazuje kilka sytuacji, w których gracze, którzy “przepłacili” czują się tak, jakby dali się pokonać swoim wirtualnych wrogom. Bohaterów spotu, kupujących w innych miejscach niż G2A (czyli drożej), czeka przegrana.
Mocne osadzenie fabuły reklamy w kontekście gamingu ma podkreślać kompetencje G2A. Gracze są pierwszą, naturalną grupą odbiorców marki. Dla nich powstają wszystkie innowacje i oni są głównym celem strategii poszerzania oferty G2A, po to by w jednym miejscu mogli znaleźć wszystko, czego potrzebują do grania, w najlepszej cenie.
- Gaming jest bardzo hermetycznym segmentem i nie każdy potrafi się w nim odnaleźć. Dlatego też zbriefowaliśmy aż 12 agencji. Change Serviceplan zaprezentowało najlepszy pomysł który idealnie wpisywał się zarówno w grupę docelową jak i filozofię marki G2A. Hasło przewodnie: „You lose when you overpay” to genialne połączenie gamingowego „przegrywania” oraz kluczowego dla naszej marki pozycjonowania skupionego na świetnych cenach - mówi Marek Magoń, head of brand and marketing communications w G2A.com.
- Trudno nie dostrzec, że gaming jest potężną branżą, która ma za sobą nie tylko wielkie budżety, ale przede wszystkim armię oddanych użytkowników. W tę kampanię włożyliśmy całe nasze gamingowe serca. A otwartość klienta pozwoliła nam rozwinąć skrzydła i zabawić się pracą tak, jakbyśmy zarywali nocki grając w ulubione gry - dodają Dominik Przerwa i Marcin Nowakowski, z działu kreacji Change Serviceplan.
Change Serviceplan odpowiada za koncepcję całej platformy komunikacji marki, pomysł kreatywny kampanii, key visual, przygotowanie filmu oraz skrótów i wersji taktycznych spotu do kampanii online na rynki europejskie. Agencja zdobyła zlecenie w wyniku przetargu, w którym pokonała 12 zaproszonych agencji. Ich nazw nie ujawniono.
W ramach jednej grupy komunikacyjnej, pod jednym dachem Group One, G2A.com współpracuje również z SalesTube. Agencja “one stop shop dla e-commerce” doradza G2A w zakresie analityki, mediów i technologii.
Dołącz do dyskusji: Spot w konwencji filmu reklamuje G2A w Europie (wideo)