Spotify przed RMFon i Open.fm. Sekcja Interii liderem, mocno w górę RadioZET.pl i Disco-polo.info (TOP10 serwisów muzycznych)
Wśród serwisów o muzyce liderem zasięgowych jest dział muzyczny Interii, wyprzedzający analogiczną sekcję Eska.pl i Tekstowo.pl. W skali miesiąca duże wzrosty odwiedzalności osiągnęły działy muzyczne RadioZET.pl i Onetu, Disco-polo.info oraz RMFmaxxx.pl. Ten ostatni serwis ma więcej użytkowników, ale mniej odsłon niż Spotify i RMFon.pl.
Według danych z badania Gemius/PBI opracowanych przez Wirtualnemedia.pl sekcję muzyczną Interii w listopadzie ub.r. odwiedziło 3,73 mln użytkowników (czyli 13,25 proc. wszystkich polskich internautów), którzy wykonali tam 12,44 mln odsłon.
Analogiczna sekcja Eska.pl (Grupa ZPR Media) zanotowała 2,63 mln odwiedzających i 9,21 mln odsłon, Tekstowo.pl - 2,26 mln użytkowników i 9,41 mln odsłon, a dział muzyczny Onetu (Ringier Axel Springer Polska) - 2,06 mln odwiedzających i 5,12 mln odsłon.
W sekcji muzycznej RadioZET.pl (Eurozet) 1,42 mln internautów wygenerowało 3,19 mln odsłon, na RMFmaxxx.pl (Grupa RMF) 1,28 mln użytkowników wykonało 5,7 mln odsłon.
Serwis streamingowy Spotify.com odwiedziło 1,09 mln internautów, wykonując 8,37 mln odsłon. RMFon.pl (Grupa RMF) zanotował 991,3 tys. użytkowników i 7,18 mln odsłon, Open.fm (Grupa Wirtualna Polska) - 866,9 tys. odwiedzających i 2,67 mln odsłon, a Disco-polo.info - 482,7 tys. użytkowników i 1,87 mln odsłon.
W porównaniu z październikiem sekcja muzyczna Interii zyskała 454,5 tys. użytkowników i 481,9 tys. odsłon (to odpowiednio 13,9 i 3,5 proc. w górę). W analogicznym dziale Eska.pl przybyło 505,1 tys. odwiedzających (23,7 proc.) i 2,65 mln odsłon (40,5 proc.).
Procentowo jeszcze większe wzrosty osiągnęło kilka innych witryn. Dział muzyczny RadioZET.pl zyskał 726,2 tys. odwiedzających (104 proc.) i 1,52 mln odsłon (90,4 proc.), analogiczna sekcja Onetu - 541,7 tys. (35,7 proc.) i 1,6 mln odsłon (45,5 proc.), a RMFmaxxx.pl - 278,4 tys. użytkowników (27,8 proc.) i 1,65 mln odsłon (40,8 proc.), a Disco-polo.info - 257,6 tys. użytkowników (114,5 proc.) i 1,14 mln odsłon (156,6 proc.).
Spotify.com przy spadku liczby odwiedzających o 56,2 tys. (4,9 proc.) zyskało 2,5 mln odsłon (42,5 proc.), natomiast RMFon.pl zanotował wzrost liczby użytkowników o 84,1 tys. (9,3 proc.) i spadek liczby odsłon o 635,3 tys. (8,1 proc.). Z kolei Open.fm stracił 5,6 tys. odwiedzających (0,6 proc.) i 222,6 tys. odsłon (7,7 proc.).
Dołącz do dyskusji: Spotify przed RMFon i Open.fm. Sekcja Interii liderem, mocno w górę RadioZET.pl i Disco-polo.info (TOP10 serwisów muzycznych)