Spotlery w kampanii kosmetyków Pure Zone
L'Oréal Polska jako pierwszy koncern kosmetyczny na polskim rynku wykorzystuje nowy format reklamy na telefony komórkowe - Spotler, w kampanii linii kosmetyków Pure Zone.
Kampanię rekomendowaną i zaplanowaną przez ZED Digital realizuje firma Telecom Media.
Banner reklamowy marki Pure Zone dotrze poprzez telefony komórkowe do osób, które w trakcie kampanii zakupią treści multimedialne (tapety, dzwonki, gry Java) dostarczane przez Telecom Media. Reklamy multimediów pojawiają się m.in.: w magazynach młodzieżowych tj. „Bravo”, „Twist” czy „Popcorn”. Spotler będzie emitowany przez kilka sekund w trakcie pobierania multimediów na komórkę.
Nowy format jest wykorzystywany w kampanii reklamowej Pure Zone ponieważ trafi on do grupy młodych osób, które decydują się na zakup treści multimedialnych, co dowodzi, że są one otwarte na nowinki technologiczne. Z punktu widzenia marki Pure Zone jest to wartościowa grupa konsumentów pokrywająca się targetem tej marki, do których coraz trudniej dotrzeć poprzez tradycyjne, masowe kanały komunikacji - podano w komunikacie.
Kreację reklamową przygotowała agencja Blue Orange. Kampania potrwa do 4 marca br. Wartość budżetu nie została ujawniona.
Dołącz do dyskusji: Spotlery w kampanii kosmetyków Pure Zone