SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Przyjaciółka” liderem w październiku. „Tina” najbardziej w dół

W październiku 2018 r. wszystkie dwutygodniki poradnikowych dla kobiet zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej straciła „Tina”. Pozycję lidera sprzedaży zajęła „Przyjaciółka” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Średnia sprzedaż ogółem „Przyjaciółki” (Edipresse Polska) w październiku 2018 roku wyniosła 142 237 egz. i w porównaniu do października 2017 roku zmnijszyła się o 9,36 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Druga była „Tina” (Wydawnictwo Bauer), której średni wynik w analizowanym okresie zmniejszył się najbardziej w zestawieniu - o 27,53 proc. do 94 811 egz.

Oczko niżej uplasował się dwutygodnik „Naj” (Wydawnictwo Bauer). Średnia sprzedaż ogółem tego pisma wyniosła 62 609 egz., po spadku o 3,76 proc

Czwartą lokatę zajęła „Pani Domu” (Edipresse Polska). W badanym miesiącu ten dwutygodnik sprzedawał się średnio w liczbie 54 394 egz., notując stratę wynoszącą 1,46 proc.

W październiku br. w porównaniu do września br. jedyny wzrost zanotowała „Tina” - było to 0,48 proc.

Największy spadek w tym ujęciu, wynoszący 6,20 proc., odnotowała z kolei „Przyjaciółka”.

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Nakład jednorazowy to liczba wydrukowanych egzemplarzy danego wydania opatrzonego tą samą datą wydawniczą oraz tym samym numerem, nie zawiera rozpowszechnionych przez wydawcę e-wydań. Średni nakład jednorazowy oblicza się dodając nakłady wszystkich wydań w danym okresie i dzieląc otrzymaną sumę przez liczbę wydań w danym okresie.

Dołącz do dyskusji: „Przyjaciółka” liderem w październiku. „Tina” najbardziej w dół

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl