„Men’s Health” liderem sprzedaży magazynów dla mężczyzn, tylko „Playboy” na plusie
W segmencie pism dla mężczyzn w lipcu br. liderem sprzedaży był „Men’s Health”. Jedyny wzrost w zestawieniu zanotował „Playboy”, a na czele spadków znalazło się „Logo” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Sprzedaż ogółem miesięcznika „Men’s Health” (Motor-Presse Polska) w lipcu 2017 roku wyniosła 33 574 egz. Względem analogicznego miesiąca rok wcześniej była niższa o 19,48 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Drugie miejsce zajął „Playboy” (Marquard Media Polska). Magazyn ten zanotował jedyny wzrost w zestawieniu, wynoszący 1 proc. W efekcie dało mu to wynik sprzedażowy na poziomie 27 115 egz.
Oczko niżej uplasowało się „Logo” (Agora). Jego wynik sprzedażowy zmalał o 27,71 proc. do 17 848 egz. Jednocześnie był to największy wzrost w zestawieniu.
Czwartą pozycję zajęło „CKM” (Marquard Media Polska). Sprzedaż ogółem tego miesięcznika zmniejszyła się o 21,62 proc. do 17 272 egz.
Wynik biznesowego miesięcznika „Forbes” (Ringier Axel Springer Polska) w lipcu br. poszedł w dół o 6,49 proc. do poziomu 20 813 egz.
W porównaniu do poprzedniego miesiąca dwa z czterech miesięczników męskich zanotowały wzrosty sprzedaży ogółem, a najwięcej też zyskał „Playboy” - było to 3,28 proc. Również i tutaj największy spadek, wynoszący 4,30 proc., odnotowało „Logo”.
Wynik miesięcznika „Forbes” zmniejszył się tutaj o 8,28 proc.
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Men’s Health” liderem sprzedaży magazynów dla mężczyzn, tylko „Playboy” na plusie