SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Sprzedaż miesięczników dla rodziców

Najchętniej kupowanym miesięcznikiem dla rodziców w czerwcu 2009 roku był magazyn "Dziecko" (Agora). Największy spadek sprzedaży zanotowało natomiast pismo "Rodzice" (G+J Polska).

Sprzedaż ogółem miesięcznika "Dziecko" w czerwcu 2009 r. wyniosła 75 170 egz. i była o 5 proc. wyższa niż w analogicznym miesiącu 2008 roku - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu znalazł się magazyn "Mamo, to ja" (Edipresse Polska), który w czerwcu sprzedał się w ilości 74 609 egz. (spadek o 12 proc.), a na pozycji trzeciej uplasował się miesięcznik "Mam Dziecko" (Wydawnictwo Bauer) ze sprzedażą ogółem na poziomie 67 744 egz. (spadek o 14 proc.).

czerwiec


2009

2008

ZKDP

Sprzedaż ogółem

Dziecko 75 170 79 436
Mamo, to ja 74 609 85 171
Mam Dziecko 67 744 79 326
Rodzice 48 364 71 855
Twoje dziecko 43 770 54 737
M jak mama 42 825 40 047
Twój maluszek 8 324 13 059

Porównując dane z czerwca br. do danych z poprzedniego miesiąca, widać, że spadek sprzedaży ogółem odnotował tylko miesięcznik "Twoje dziecko".

2009


czerwiec

maj

ZKDP

Sprzedaż ogółem

Dziecko 75 170 75 301
Mamo, to ja 74 609 68 305
Mam Dziecko 67 744 64 041
Rodzice 48 364 41 637
Twoje dziecko 43 770 38 142
M jak mama 42 825 49 732
Twój maluszek 8 324 16 906

Dołącz do dyskusji: Sprzedaż miesięczników dla rodziców

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl