SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„National Geographic Polska” na czele sprzedaży, „NG Traveler” na plusie

W segmencie miesięczników podróżniczych w lipcu br. liderem sprzedaży był „National Geographic Polska”. Najwięcej straciły „Podróże”, a jedyny wzrost odnotował „NG Traveler” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, sprzedaż ogółem miesięcznika „National Geographic Polska” (Grupa Burda) w lipcu 2018 roku wyniosła 24 459 egz. Była ona o 13,45 proc. niższa, niż w analogicznym miesiącu rok wcześniej.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Na drugim miejscu znalazł się także wydawany przez Burdę „NG Traveler”. Sprzedał się on w liczbie 22 457 egz., po wzroście o 2,45 proc. - jedynym w zestawieniu.

Trzecią pozycję zajął miesięcznik „Podróże” (ZPR Media). Jego wynik sprzedażowy w analizowanym okresie zmniejszył się o 33,20 proc. i uplasował się na poziomie 6 620 egz. Jednocześnie był to największy spadek w zestawieniu.

W lipcu 2018 roku w porównaniu do czerwca 2018 roku dwa z trzech tytułów zanotowały spadki, a liderem pod tym względem były „Podróże” - strata wyniosła 27,83 proc.

Jedynym wzrostem, wynoszącym 3,13 proc., pochwalić się mógł „NG Traveler”.

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Nakład jednorazowy to liczba wydrukowanych egzemplarzy danego wydania opatrzonego tą samą datą wydawniczą oraz tym samym numerem, nie zawiera rozpowszechnionych przez wydawcę e-wydań. Średni nakład jednorazowy oblicza się dodając nakłady wszystkich wydań w danym okresie i dzieląc otrzymaną sumę przez liczbę wydań w danym okresie.

Dołącz do dyskusji: „National Geographic Polska” na czele sprzedaży, „NG Traveler” na plusie

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl