SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Sprzedaż „Tele Tygodnia” spadła do 783 tys. egz. Tylko „Kurier TV” na plusie

W lipcu 2014 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników telewizyjnych był „Tele Tydzień”. Prawie wszystkie tytuły zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej straciły „Teleprogramy”. Zyskał jedynie „Kurier TV”.

Średnia sprzedaż ogółem „Tele Tygodnia” (Wydawnictwo Bauer) w lipcu 2014 roku uplasowała się na poziomie 783 263 egz., co oznacza spadek względem lipca 2013 roku o 2,46 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Zobacz jedynki gazet i magazynów w naszym nowym serwisie

Drugą lokatę zajął inny tygodnik Wydawnictwa Bauer - „To & Owo”, którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zmniejszyła się o 4,82 proc. i ustabilizowała się na poziomie 332 565 egz.

Na podium uplasował się jeszcze „Kurier TV” (Wydawnictwo Bauer). Jego średni wynik wyniósł 169 613 egz., po wzroście o 15,72 proc. - jedynym w zestawieniu.

Z kolei największy spadek odnotował magazyn „Teleprogramy” (Teleprogramy), który w zestawieniu uplasował się na ostatnim, piątym miejscu. Średnia sprzedaż ogółem tego pisma zmniejszyła się o 9,32 proc. i wyniosła 26 250 egz.

Wirtualnemedia.pl

lipiec

ZKDP

2014

2013

Tytuł

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Tele Tydzień

1 075 405

785 163

783 263

1 058 878

805 000

803 040

To & Owo

519 134

332 565

332 565

502 326

349 395

349 395

Magazyn Telewizyjny Kurier TV

267 934

169 613

169 613

226 170

146 578

146 578

Program TV

206 433

117 589

95 327

210 392

125 800

100 843

Teleprogramy

64 450

26 250

26 250

66 546

28 949

28 949


W lipcu 2014 roku w porównaniu do czerwca 2014 roku wszystkie magazyny zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej straciło „To & Owo” - było to 9,18 proc.

Wirtualnemedia.pl

2014

ZKDP

lipiec

czerwiec

Tytuł

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Tele Tydzień

1 075 405

785 163

783 263

1 175 903

826 282

824 382

To & Owo

519 134

332 565

332 565

548 736

366 188

366 188

Magazyn Telewizyjny Kurier TV

267 934

169 613

169 613

283 971

184 950

184 950

Program TV

206 433

117 589

95 327

212 433

122 491

100 700

Teleprogramy

64 450

26 250

26 250

61 772

27 455

27 455

 


Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Dołącz do dyskusji: Sprzedaż „Tele Tygodnia” spadła do 783 tys. egz. Tylko „Kurier TV” na plusie

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ar
Tele Tydzień jest archaiczny, a jego jazda na opinii sprzed lat niewiele już da. Czytelnicy widzą więcej niż wydawca.
odpowiedź
User
Krakus
Skoro nie potrafią wydrukować programów stacji na cały dzień to po co komu taki program. W obecnych czasach trzeba bardziej dbać o czytelnika.
odpowiedź
User
qq
co z tą "Kropką"? - brak w zestawieniu zaciemnia obraz: czy TV Guidy się kończą, bo jest EPG czy nie - bo ludzie wolą tańszą i łatwiej dostępną Kropkę...
odpowiedź