Sprzedaż „Tele Tygodnia” spadła do 783 tys. egz. Tylko „Kurier TV” na plusie
W lipcu 2014 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników telewizyjnych był „Tele Tydzień”. Prawie wszystkie tytuły zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej straciły „Teleprogramy”. Zyskał jedynie „Kurier TV”.
Średnia sprzedaż ogółem „Tele Tygodnia” (Wydawnictwo Bauer) w lipcu 2014 roku uplasowała się na poziomie 783 263 egz., co oznacza spadek względem lipca 2013 roku o 2,46 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Zobacz jedynki gazet i magazynów w naszym nowym serwisie
Drugą lokatę zajął inny tygodnik Wydawnictwa Bauer - „To & Owo”, którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zmniejszyła się o 4,82 proc. i ustabilizowała się na poziomie 332 565 egz.
Na podium uplasował się jeszcze „Kurier TV” (Wydawnictwo Bauer). Jego średni wynik wyniósł 169 613 egz., po wzroście o 15,72 proc. - jedynym w zestawieniu.
Z kolei największy spadek odnotował magazyn „Teleprogramy” (Teleprogramy), który w zestawieniu uplasował się na ostatnim, piątym miejscu. Średnia sprzedaż ogółem tego pisma zmniejszyła się o 9,32 proc. i wyniosła 26 250 egz.
Wirtualnemedia.pl | lipiec | |||||
ZKDP | 2014 | 2013 | ||||
Tytuł | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Tele Tydzień | 1 075 405 | 785 163 | 783 263 | 1 058 878 | 805 000 | 803 040 |
To & Owo | 519 134 | 332 565 | 332 565 | 502 326 | 349 395 | 349 395 |
Magazyn Telewizyjny Kurier TV | 267 934 | 169 613 | 169 613 | 226 170 | 146 578 | 146 578 |
Program TV | 206 433 | 117 589 | 95 327 | 210 392 | 125 800 | 100 843 |
Teleprogramy | 64 450 | 26 250 | 26 250 | 66 546 | 28 949 | 28 949 |
W lipcu 2014 roku w porównaniu do czerwca 2014 roku wszystkie magazyny zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej straciło „To & Owo” - było to 9,18 proc.
Wirtualnemedia.pl | 2014 | |||||
ZKDP | lipiec | czerwiec | ||||
Tytuł | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Tele Tydzień | 1 075 405 | 785 163 | 783 263 | 1 175 903 | 826 282 | 824 382 |
To & Owo | 519 134 | 332 565 | 332 565 | 548 736 | 366 188 | 366 188 |
Magazyn Telewizyjny Kurier TV | 267 934 | 169 613 | 169 613 | 283 971 | 184 950 | 184 950 |
Program TV | 206 433 | 117 589 | 95 327 | 212 433 | 122 491 | 100 700 |
Teleprogramy | 64 450 | 26 250 | 26 250 | 61 772 | 27 455 | 27 455 |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: Sprzedaż „Tele Tygodnia” spadła do 783 tys. egz. Tylko „Kurier TV” na plusie