Stacjonarny Plus GSM z prefiksem 1069
Operator sieci Plus GSM uruchomił nową usługę dla abonentów telefonów stacjonarnych TP - Prefiks 1069
Usługa "Prefiks 1069" oferowana przez Polkomtel S.A. od dnia 18.11.2004 r. umożliwia abonentom telefonów stacjonarnych za pomocą prefiksu 1069 realizację:
* połączeń międzymiastowych,
* połączeń międzynarodowych,
* połączeń do sieci komórkowych
Usługa jest adresowana zarówno do Klientów indywidualnych jak i Klientów biznesowych. Aby ułatwić klientom korzystanie z usługi "Prefiks 1069", Polkomtel S.A. oferuje możliwość skorzystania z tzw. preselekcji. Aktywacja przez klienta preselekcji umożliwia wykonywanie w ramach usługi "Prefiks 1069" wszelkich połączeń bez konieczności wybierania prefiksu "1069" każdorazowo przed połączeniem.
Należy zadzwonić pod bezpłatny numer 601 10 2069. W przypadku kiedy Klient usłyszy zapowiedź słowną "Witamy w usłudze Prefiks 1069. Połączenie realizowane jest przy pomocy preselekcji 1069" oznacza to, że połączenie zostało zrealizowane za pomocą preselekcji. W przypadku kiedy preselekcja ta nie jest ustawiona Klient nie uzyska połączenia.
Jak sprawdzić bieżące użycie?
Wystarczy zadzwonić pod numer 601 10 2580 (koszt połączenia 0,29 brutto).
Cennik usług Prefiks 1069 dla klientów indywidualnych
Taryfa - Prefiks 1069 indywidualny
Stawka za minutę połączenia (naliczanie jednosekundowe)1
cena netto cena brutto
(z VAT)
Międzystrefowe godziny szczytu* 0,28 zł 0,34 zł
poza godzinami szczytu
i w weekend** 0,14 zł 0,17 zł
Komórkowe (do polskich sieci komórkowych) godziny szczytu* 0,85 zł 1,04 zł
poza godzinami szczytu
i w weekend** 0,60 zł 0,73 zł
* Dotyczy połączeń realizowanych od poniedziałku do piątku w godzinach 800 -1800
** Dotyczy połączeń realizowanych od poniedziałku do piątku w godzinach 1800 - 800 oraz w soboty, niedziele i święta.
Usługi dodatkowe cena netto cena brutto
(z VAT)
Informacja o rachunku bieżącym
Opłata jednorazowa za połączenie z numerem 601 10 2580 0,24 zł cena brutto
(z VAT)
Połączenie z numerem Działu Obsługi Klienta (601 10 2601) i Działu Windykacji Należności (601 10 2607) - Automatyczny System Informacji Głosowej BEZPŁATNIE2
Połączenie z numerem Działu Obsługi Klienta (601 10 2601) i Działu Windykacji Należności (601 10 2607) - jednorazowa opłata za połączenie z konsultantem 0,78 zł 0,95 zł
Rachunek szczegółowy standardowy BEZPŁATNIE2
Połączenie z numerem służącym do weryfikacji ustawienia preselekcji (601 10 2669) BEZPŁATNIE2
Zawieszenie usług Prefiks 1069 na życzenie Klienta3 25,00 zł 30,50 zł
Ponowna aktywacja po zawieszeniu usług Prefiks 1069 BEZPŁATNIE2
Opłata z tytułu przeniesienia praw i obowiązków wynikających z umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych Prefiks 1069 25,00 zł 30,50 zł
Monitorowanie stanu rozliczeń4 4,10 zł 5,00 zł
Zawieszenie wszelkich usług Prefiks 1069 z tytułu przekroczonego terminu płatności za rachunek telefoniczny 32,79 zł 40,00 zł
1. Opłata naliczana za każdą rozpoczętą sekundę połączenia w kwocie stanowiącej 1/60 stawki minutowej.
2. Usługa udostępniona w momencie aktywacji usług Prefiks 1069.
3. Zawieszenie usług Prefiks 1069 na życzenie Klienta jest możliwe na okres nie dłuższy niż 6 okresów rozliczeniowych.
4. Monitorowanie stanu rozliczeń - usługa polegająca na analizowaniu konta Klienta pod względem zapłaty za wyświadczone Klientowi usługi Prefiks 1069 i następnie wysłaniu informacji do Klienta, który zalega z zapłatą którejkolwiek płatności za te usługi. Usługa monitorowanie stanu rozliczeń aktywowana jest tylko w przypadku, gdy Klient nie uregulował swoich zobowiązań za usługi Prefiks 1069 wobec Polkomtel S.A. Informacja o kwocie nieuregulowanych zobowiązań podana zostanie na rachunku telefonicznym.
Taryfa - Prefiks 1069 biznesowy
Stawka za minutę połączenia (naliczanie jednosekundowe)1 cena netto cena brutto
(z VAT)
Międzystrefowe 0,24 z 0,29 zł
Komórkowe (do polskich sieci komórkowych) 0,79 zł 0,96 zł
Usługa System Plus2
Stawka za minutę połączenia (naliczanie jednosekundowe)1
Międzystrefowe - na numery włączone do grupy System Plus 0,20 zł 0,24 zł
Komórkowe - na numery włączone do grupy System Plus 0,75 zł 0,92 zł
Opłata miesięczna za każdy numer włączony do grupy System Plus 1,00 zł 1,22 zł
Usługi dodatkowe
Informacja o rachunku bieżącym
Opłata jednorazowa za połączenie z numerem 601 10 2580 0,24 zł 0,29 zł
Połączenie z numerem Działu Obsługi Klienta (601 10 2601) i Działu Windykacji Należności (601 10 2607) - Automatyczny System Informacji Głosowej BEZPŁATNIE3
Połączenie z numerem Działu Obsługi Klienta (601 10 2601) i Działu Windykacji Należności (601 10 2607) - jednorazowa opłata za połączenie z konsultantem 0,78 zł 0,95 zł
Rachunek szczegółowy standardowy BEZPŁATNIE3
Połączenie z numerem służącym do weryfikacji ustawienia preselekcji (601 10 2669) BEZPŁATNIE3
Zawieszenie usług Prefiks 1069 na życzenie Klienta4 25,00 zł 30,50 zł
Ponowna aktywacja po zawieszeniu usług Prefiks 1069 BEZPŁATNIE3
Opłata z tytułu przeniesienia praw i obowiązków wynikających z umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych Prefiks 1069 25,00 zł 30,50 zł
Monitorowanie stanu rozliczeń5 4,10 zł 5,00 zł
Zawieszenie wszelkich usług Prefiks 1069 z tytułu przekroczonego terminu płatności za rachunek telefoniczny 32,79 zł 40,00 zł
1. Opłata naliczana za każdą rozpoczętą sekundę połączenia w kwocie stanowiącej 1/60 stawki minutowej.
2. System Plus jest usługą umożliwiającą realizowanie połączeń po cenach określonych w tabeli na numery stacjonarne i numery komórkowe w sieci Plus GSM zarejestrowane na jednym koncie i włączone do grupy System Plus. Usługa System Plus obejmuje co najmniej grupę pięciu numerów komórkowych w sieci Plus GSM
3. Usługa udostępniona w momencie aktywacji usług Prefiks 1069.
4. Zawieszenie usług Prefiks 1069 na życzenie Klienta jest możliwe na okres nie dłuższy niż 6 okresów rozliczeniowych.
5. Monitorowanie stanu rozliczeń - usługa polegająca na analizowaniu konta Klienta pod względem zapłaty za wyświadczone Klientowi usługi Prefiks 1069 i następnie wysłaniu informacji do Klienta, który zalega z zapłatą którejkolwiek płatności za te usługi. Usługa monitorowanie stanu rozliczeń aktywowana jest tylko w przypadku, gdy Klient nie uregulował swoich zobowiązań za usługi Prefiks 1069 wobec Polkomtel S.A. Informacja o kwocie nieuregulowanych zobowiązań podana zostanie na rachunku telefonicznym.
Dołącz do dyskusji: Stacjonarny Plus GSM z prefiksem 1069