Stadion Narodowy wybierze sponsora w II połowie br. Nie będzie nim Biedronka
W II połowie br. PL 2012+, spółka zarządzająca Stadionem Narodowym w Warszawie, zaoferuje firmom sponsoring tytularny tego obiektu. Nie jest tym zainteresowane Jeronimo Martins Polska, właściciel sieci Biedronka.
Przedstawiciele PL 2012+ nie informują na razie, jakie założenia i kryteria będzie zawierać oferta sponsoringu tytularnego Stadionu Narodowego. Podkreślają jedynie, że są zainteresowani długofalową współpracą. - Jesteśmy otwarci na różne marki, których strategia jest bliska naszej i mają podobne aspiracje - deklaruje Joanna Janowicz-Strzyżewska, menedżer ds. komunikacji w PL 2012+.
Wiadomo, że udziałem w tym przetargu nie jest zainteresowane Jeronimo Martins Polska, właściciel sieci Biedronka. Poinformował o tym Alfred Kubczak, dyrektor ds. komunikacji zewnętrznej spółki. Biedronka od trzech lat jest sponsorem piłkarskiej reprezentacji Polski. Przed Euro 2012 prowadziła szerokozasięgową kampanię pod hasłem „Wszyscy jesteśmy drużyną narodową”, a w reklamach wystąpili m.in. ówczesny selekcjoner Franciszek Smuda i kapitan zespołu Jakub Błaszczykowski. Po Euro okazało się, że Biedronka jest marką najsilniej kojarzoną z tą imprezą (więcej na ten temat).
W Polsce osiem obiektów sportowych ma obecnie sponsorów tytularnych. Jako pierwszy takiego sponsora pozyskał stadion Zagłębie Lubin, który od lutego 2009 roku nosi nazwę Dialog Arena. Najwięcej za tego typu współpracę płaci Polska Grupa Energetyczna - 5-letnia umowa, w ramach której stadion w Gdańsku nosi nazwę PGE Arena Gdańsk, opiewa na 35 mln zł.
Dołącz do dyskusji: Stadion Narodowy wybierze sponsora w II połowie br. Nie będzie nim Biedronka