'Stań po stronie zysku' - zachęca PKO BP
PKO BP rozpoczął - pod hasłem 'Stań po stronie zysku' - kampanię reklamującą lokaty terminowe. Kreacja utrzymana jest w stylu science-fiction.
Rozpoczęta 22 września kampania reklamowa lokat terminowych w PKO BP eksponuje w sloganie 'Niezwykle mocne lokaty' ich atrakcyjne oprocentowanie umieszczone w centralnym punkcie przekazu. Kreacja prowadzonej pod hasłem 'Stań po stronie zysku' akcji zarówno w warstwie muzycznej, jak i dźwiękowej nawiązuje do stylistyki filmów science-fiction.
Kampania reklamowa obejmuje prasę (Gazeta Wyborcza, Polska The Times, Metro) i internet (Onet.pl, Interia.pl, WP.pl, komunikator Gadu-Gadu, serwisy o tematyce finansowej, wyszukiwarka Google). 30-sekundowy spot emitowany w TVP1, TVP2, TVP3, Polsacie, TVN, TVN7 i w TV4 wyreżyserował Tomasz Bagiński, a zrealizowały studio produkcyjne OTO i postprodukcyjne Platige Image. Akcję uzupełniają plakaty, ulotki i naklejki w oddziałach PKO BP oraz siatki wielkoformatowe w czterech miejscach w Warszawie.
Kampanię przygotowała agencja Lowe GGK, jej internetową część - agencja HYPERmedia, natomiast zakupem mediów zajął się dom mediowy ZenithOptimedia.
Dołącz do dyskusji: 'Stań po stronie zysku' - zachęca PKO BP