Star Chips Grubo Ciachane w wersji kebabowej (wideo)
W telewizji i punktach sprzedaży trwa kampania reklamowa Star Chips Grubo Ciachanych o smaku kebabowym. Kampanię przygotowały agencja reklamowa Gruppa66 Ogilvy i dom mediowy Media Direction OMD.
Prowadzona od początku lutego kampania Star Chips Grubo Ciachanych reklamuje ich nowy, wprowadzony właśnie do sprzedaży, wariant smakowy – kebabowy. Przekaz nawiązuje do ubiegłorocznej launchingowej kampanii reklamowej tej marki (więcej), pokazując drwala, fryzjera i ludowe artystki lubiące to, co grubo ciachane. Ponadto w kampanii pojawia się Turek, który za pomocą siekiery instruuje, jak robić dobry, grubo ciachany kebab.
Akcja od początku lutego jest prowadzona w punktach sprzedaży (materiały POS), a 19 lutego objęła telewizję (Polsat, TV4, stacje z pakietu AT Music&4fun.tv oraz TVN).
Kreację kampanii – zaplanowanej na półtora miesiąca – przygotowała agencja reklamowa Gruppa66 Ogilvy, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Media Direction OMD.
Dołącz do dyskusji: Star Chips Grubo Ciachane w wersji kebabowej (wideo)