Starcom obronił budżet producenta Diosminexu
Agencja mediowa Starcom, należąca do Publicis Groupe, kontynuuje wieloletnią współpracę z Bausch Health Poland i Bausch & Lomb Poland. Nowa umowa została zawarta na kolejne dwa lata.
Do zadań Starcomu należy strategiczne doradztwo, planowanie i zakup mediów. W zakresie obowiązków agencji pozostaje obsługa mediów offline / online m.in. dla marek: 4Flex, Diosminex, Chlorchinaldin, Inaldin, Deflegmin, MaxiBiotic, Ektin, Sachol, Biotrue, Hyal Drop czy soczewek do oczu Bausch & Lomb.
Portfolio Bausch Health Poland obejmuje szeroki zakres leków na receptę i bez recepty, suplementów diety, wyrobów medycznych i kosmetyków. Firma działa w różnych obszarach terapeutycznych, m.in. kardiologii, dermatologii, gastroenterologii oraz wielu kategoriach rynku OTC. Działalność Bausch & Lomb Poland, wyspecjalizowanej w produktach okulistycznych, została wydzielona ze spółki w kwietniu 2022 roku.
Umowa została podpisana na 2 lata.
Starcom rozpoczął obsługę mediową Bausch Healt Poland (wcześniej Valeant) w 2020 roku.
Dołącz do dyskusji: Starcom obronił budżet producenta Diosminexu