SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Stacje Statoil zmieniają się w Circle K, Circle K Extra Club zamiast Statoil Extra

Rusza rebranding stacji paliwowych Statoil na Circle K. Pilotażowo zmieniono oznaczenia na stacji w Opolu, a 11 maja proces zostanie oficjalnie rozpoczęty w Warszawie. W ramach rebrandingu program lojalnościowy Statoil Extra zmieni nazwę na Circle K Extra Club.

Jak już informowaliśmy, decyzję o rebrandingu stacji Statoil na Circle K podjął koncern Alimentation Couche-Tard, właściciel sieci Circle K, który pięć lat temu przejął sieć Statoil. Firma Statoil Fuel & Retail Polska już rok temu zmieniła nazwę na Circle K Polska.

- Nowa, globalna marka Circle K widoczna jest już w Norwegii, Szwecji i w Danii. W tych krajach proces zmiany marki został już prawie zakończony. Teraz przyszła kolej na Polskę oraz kraje bałtyckie (Litwę, Łotwę i Estonię) - opisuje Mirosław Caputa, dyrektor ds. komunikacji i marketingu w Circle K Polska.

Pilotażowo zmieniono już oznaczenia ze Statoil na Circle K na stacji przy ul. Sosnkowskiego 18 w Opolu: wymieniono znaki na elewacji sklepu, wiacie, myjni oraz na znakach cenowych. Natomiast 11 maja rebranding rozpocznie się oficjalnie - na stacji przy warszawskiej siedzibie firmy. W całym kraju potrwa około roku, obejmie ponad 350 stacji paliwowych należących do Circle K Polska.

Firma podkreśla, że zmiany obejmują tylko oznaczenia, a nie dotyczą oferty paliw na stacjach ani asortymentu sklepowego.

Kampania reklamowa wspierająca rebranding będzie realizowana pod hasłem „Nowa nazwa. Ci sami ludzie”. Za przygotowanie i realizację działań odpowiadają agencja reklamowa SMFB (globalnie obsługująca markę Circle K) oraz dom mediowy SMG Polska

Dołącz do dyskusji: Stacje Statoil zmieniają się w Circle K, Circle K Extra Club zamiast Statoil Extra

9 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
dfsa
To czerwone "K" kojarzy mi się z batonikiem kitkat. Poza tym rebranding na polskie warunki beznadziejny i bezsensowny. W dodatku czerwony kolor jak u konkurencji.
0 0
odpowiedź
User
pavv
Nie ma to jak zmieniać nazwę którą ludzie doskonale znają na jakąś o której pojęcia nie mają.
0 0
odpowiedź
User
Lojza
Chyba nikt nie ma wątpliwości, że te stacje będą odtąd znane jako „Cyrkiel”...
0 0
odpowiedź