Statua Wolności tańczy w kampanii Panasonic Lumix (wideo)
W telewizji, prasie i internecie rozpoczęła się kampania reklamowa aparatu fotograficznego Panasonic Lumix DMC-TZ7. Akcja wykorzystuje wizerunek tańczącej Statuy Wolności.
Kampania reklamowa aparatu fotograficznego Panasonic Lumix DMC-TZ7 wykorzystuje dwie kreacje. W telewizji i internecie emitowany jest spot, którego bohaterka nagrywa przy pomocy tego urządzenia tańczącą Statuę Wolności. Przekaz ma podkreślić, że w aparacie można błyskawicznie, po naciśnięciu jednego przycisku, rejestrować filmy wideo w jakości HD. Z kolei w prasie zamieszczany jest layout, który pod hasłem "Dlaczego słynni fotografowie używają aparatów Lumix" reklamuje całą serię tych urządzeń.
Akcja jest prowadzona w ogólnych (Polsat, TVP2, TVN, TV4, TVN7) i tematycznych stacjach telewizyjnych, prasie branżowej (Świat Obrazu (Biuletyn Fotograficzny), Digital Foto Video, Digital Memories, Foto, Foto Kurier, Fotografia Cyfrowa, PC World Zoom 2), life-stylowej (Logo, Smart, Focus, Playboy, Twój Styl, Wysokie Obcasy) i podróżniczej (National Geographic, National Geographic Traveler, Podróże, Voyage) oraz portalach internetowych Onet, Nasza klasa, WP, Interia, Gazeta, Google i serwisach z sieci Arbomedia, Behavia, Adnet.
Globalną kreację kampanii - zaplanowanej w Polsce do końca lipca - przygotowała agencja reklamowa Atletico International z Berlina, natomiast polską adaptacją przekazu zajęła się agencja DSK. Kreację prasową opracowała agencja Marketing Partners, internetową - Hypermedia, a media zaplanował i zakupił dom mediowy Vizeum.
Dołącz do dyskusji: Statua Wolności tańczy w kampanii Panasonic Lumix (wideo)