Streetcom dla Reeva
Do grona klientów agencji Streetcom dołączyła marka popularnych i lubianych zupek instant - Reeva. Streetcom realizuje dla Reeva kampanię influencer marketingową w oparciu o mikro i makro influencerów. Głównym celem realizowanych działań jest budowanie świadomości produktu oraz podkreślenie jego świetnego smaku.
Zupy błyskawiczne Reeva dostępne są na polskim rynku w kilku różnych smakach: kurczak, pikantny kurczak, gulasz, boczek i ser, barszcz czerwony i pomidorowa. Pyszne zupy instant dostępne są dla klientów w kanale nowoczesnym.
Prowadzonej przez Streetcom kampanii influencer marketingowej towarzyszy hasło „REEVA. Tworzymy rodzinne wspomnienia". Agencja jest odpowiedzialna za wybór i rekrutację influencerów, przygotowanie oprawy graficznej, koordynację działań. Głównym celem realizowanych działań jest budowanie pozytywnego wizerunku marki Reeva jako partnera w radosnych, rodzinnych momentach i oszczędności czasu.
- Żyjemy w coraz bardziej zabieganym świecie. W szczególności przed świętami brakuje nam czasu dla bliskich i samych siebie. Dzięki zupom błyskawicznym Reeva nie trzeba spędzać godzin w kuchni, a zaoszczędzony w ten sposób czas można poświęcić na rozwijanie swoich pasji, odpoczynek czy robienie świątecznych dekoracji - mówi Katarzyna Łuszczyk, marketing manager marki Reeva.
Kampania potrwa do końca grudnia 2023 r.
Projekt trafił do Streetcom w wyniku aktywnych działań new businessowych agencji.
Dołącz do dyskusji: Streetcom dla Reeva