SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Streetcom, Fame Shop i Hash.Fm pod wspólną marką InStars

Od teraz społeczności influencerów zrzeszonych w Streetcom, Fame Shop oraz agencji Hash.Fm będą funkcjonować na rynku jako jedna marka InStars. 

Pod wspólnym brandem InStars działają społeczność Streetcom zrzeszająca nano influnecerów, społeczność FameShop dla mikro influencerów i agencja Hash Fm, realizująca kampanię dla makro influencerów. Wymienione podmioty od 2020 roku są połączone kapitałowo. 

InStars to społeczność ponad 500 tys. influencerów na różnych etapach kariery, którą tworzą nano, micro i makro influencerzy oraz twórcy treści na TikToku, Meta (Facebook, Instagram) czy YouTube. InStars to społeczność łącząca na wszystkich etapach rozwoju swojej kariery.

Marka InStars od 2019 roku działała jako zespół influencer marketingu w strukturze agencji Streetcom.

- Rebranding służy także temu, by uporządkować strukturę i odróżnić społeczność od Agencji. To konsekwencja zmiany pozycjonowania firmy na rynku, która została zapoczątkowana w 2022 r. – mówi Matylda Szymalska, CEO agencji Streetcom. - Dzięki rebrandingowi i zmianom integrującym nano, micro i makro influencerów dajemy klientom do dyspozycji narzędzie mogące zbudować ogromną przewagę konkurencyjną - dodaje Szymalska.

InStars obsługuje influencerów 

Dzięki wsparciu merytorycznemu, udzielanemu przez zespół InStars, członkowie platformy mogą rozwijać się i stawiać kolejne kroki na ścieżce swojej kariery influencera. Klienci mają dostęp do szerokiej bazy twórców.

Platformą InStars zajmuje się zespół 10 osób złożony z różnorodnych specjalistów, kluczowe osoby to: Anna Hervada, managing & creative director – która odpowiada za całą koncepcję kreatywną platformy; Angelika Cios - community & social media manager, która odpowiada za wdrożenie oraz rozwój platformy InStars; Laura Drygalska, communication specialist, która odpowiada za bieżący kontakt z influencerami oraz Kacper Kaźmierczak, account manager – który odpowiada za wdrożenie i rozwój technologii.

- Instars powstało z dwóch powodów, przede wszystkim chcieliśmy stworzyć innowacyjną platformę, która z jednej strony będzie miejscem przyjaznym i wspierającym wszystkich influencerów, od tych najmniejszych aż po tych o statusie gwiazdy, a z drugiej strony da klientom realny benefit w postaci synergicznych i efektywnych kampanii skrojonych na miarę. Jesteśmy w końcowej fazie prac nad nową technologią, która będzie wdrażana etapami. W pierwszej kolejności będzie to system do realizacji i obsługi złożonych kampanii z influencerami, który został wzbogacony o nowe funkcje analityczne i pogłębione statystyki - opowiada Matylda Szymalska.

- Dzięki nowej platformie InStars, ze wszystkimi jej benefitami i nowymi funkcjonalnościami, będziemy mogli jeszcze lepiej realizować cele naszych klientów i ich marek. Naszym założeniem na najbliższe dwa lata jest stanie się najbardziej rozpoznawalną przez klientów i influencerów, platformą dla influencerów w Polsce - dodaje na koniec Matylda Szymalska CEO Agencji Streetcom. 

Wystartowała właśnie strona internetowa platformy i kampania promocyjna InStars. Składają się na nią szeroko zakrojone działania w social mediach i działania PR.

Dołącz do dyskusji: Streetcom, Fame Shop i Hash.Fm pod wspólną marką InStars

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl