SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Streetcom Polska zainwestował w Talk Marketing

Agencja marketingu rekomendacji Streetcom Polska kupiła część udziałów świadczącej podobne usługi agencji Talk Marketing. Firmy będą wspólnie realizować niektóre projekty.

Matylda Szymalska, prezes Streetcom PolskaMatylda Szymalska, prezes Streetcom Polska

- Mając na uwadze zasoby i narzędzia wykorzystywane przez Streetcom, trudno nam konkurować ceną z niektórymi graczami na rynku. Dlatego postanowiliśmy poszerzyć ofertę o prostsze i tańsze rozwiązania, mniej złożone, angażujące skromniejsze zasoby. Takie właśnie projekty realizować będziemy pod brandem Talk Marketing, operacyjnie odrębnym od Streetcom - zapowiada Matylda Szymalska, prezes Streetcom Polska.

- To przejęcie pozwoli nam wyjść naprzeciw oczekiwaniom klientów, którzy są zainteresowani marketingiem rekomendacji, ale mają ograniczone budżety. Chcemy podkreślić unikalność oferty Streetcom, jednocześnie posiadać na tyle zdywersyfikowane produkty, aby odpowiedzieć na oczekiwania każdego klienta - dodaje Wojciech Zdunek, dyrektor sprzedaży Streetcom Polska.

Agencja podkreśla, że oferta Talk Marketing jest komplementarna wobec jej usług. Kampanie realizowane przez Streetcom Polska odbywają się wieloetapowo, rekrutuje się do nich osoby spośród 400-tysięcznej grupy użytkowników, którzy otrzymują wparcie z call center, prowadzone są także szczegółowe badania. Natomiast w Talk Marketing projekty realizowane są poprzez szeroką rekrutację, pod konkretną kampanię, ze społeczności liczącej 30 tys. konsumentów

Talk Marketing działa od końca 2012 roku. Agencja została założona i jest kierowana przez Adrianę Kajcę, wcześniej związaną z Grupą Żywiec. Zrealizowała wiele kampanii marketingu rekomendacji, m.in. dla takich firm jak Unilever czy Tesco.

W lipcu br. Streetcom Polska zaczął partnerstwo strategiczne z agencją reklamową Saatchi & Saatchi Interactive Solutions, w sierpniu ma zostać ogłoszona wspólna oferta firm.

Dołącz do dyskusji: Streetcom Polska zainwestował w Talk Marketing

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl