"Stres pod kontrolą" promuje Kalms
W prasie ruszyła kampania reklamowa leku uspokajającego Kalms.Akcja jest skierowana do kobiet.
Relaunchowa akcja reklamowa leku uspokajającego Kalms jestprowadzona w prasie pod hasłem "Stres pod kontrolą". Utrzymana wstonowanej kolorystyce kreacja kampanii sugestywnie pokazujedziałanie tego środka. Przekaz skierowany jest do kobiet w wieku20-49 lat, aktywnych zawodowo i samodzielnie podejmujących wieledecyzji.
Akcja prowadzona jest w magazynach kobiecych i lifestylowych,takich jak "Olivia", "Avanti", "Wysokie Obcasy", "Gala","Zwierciadło", "To & Owo", "Viva", "Focus", "Tele Świat","Kuchnia" i "Charaktery".
Kreację kampanii zaplanowanej do marca przygotowała agencjareklamowa Banah Group.
Dołącz do dyskusji: "Stres pod kontrolą" promuje Kalms