Ströer realizuje politykę jakościową
Ströer wprowadził nowy system monitorowania satysfakcji klienta
Ströer wprowadził nowy system monitorowania satysfakcji klienta. Działanie to ma na celu systematyczne podnoszenie standardu usług.
Ströer wdrożył nowe narzędzie relacji z klientem - monitoring satysfakcji klienta (customer satisfaction). Do jego obsługi została powołana specjalna grupa osób nie związana z prowadzeniem kampanii. Monitoring jest prowadzony przy wykorzystaniu ankiety, którą każdy klient otrzymuje drogą e-mailową w pierwszych dniach po przeprowadzeniu kampanii. Ankieta zawiera pytania dotyczące jakości obsługi na każdym etapie współpracy pomiędzy firmą a klientem, począwszy od pierwszego kontaktu, po przygotowanie oferty i realizację kampanii. Klient ma możliwość oceny każdego z działań w skali od 1 do 6 punktów. Wyniki badań są systematycznie poddawane profesjonalnej analizie. Jej efektem będzie m.in. wyliczenie tzw. wskaźnika satysfakcji klienta. To jednak nie wszystko. Odpowiedzi na pytanie otwarte pozwolą także na wprowadzenie oczekiwanych przez klientów zmian.
Ströer jest jedną z największych w Polsce firm outdoorowych. Utrzymuje czołową pozycję na bardzo trudnym w ostatnich latach rynku, ale to zobowiązuje! Wszystkie podejmowane dotychczas przez firmę Ströer działania miały na celu zapewnienie klientom możliwie najbardziej profesjonalnej i wysokiej jakościowo obsługi. Dotyczy to w takim samym stopniu skuteczności oddziaływania oferowanych tablic reklamowych, jak i wszystkich etapów współpracy pomiędzy firmą a klientem począwszy od zaplanowania po realizację kampanii. Tak samo ważna jest kultura obsługi, szybkość reagowania na brief, sposób zaprezentowania oferty, jej dostosowanie do oczekiwań klienta, dokumentacja zdjęciowa, jak i sprawność obiegu dokumentów. Czy spełniamy wszystkie wymogi klienta? Jakie jeszcze ma oczekiwania? Chcemy to wiedzieć! To jest warunek systematycznego podnoszenia jakości świadczonych usług. Temu służyć ma monitoring satysfakcji klienta.
Dołącz do dyskusji: Ströer realizuje politykę jakościową