Strong spełnia się pod pełnymi żaglami
Na początku lipca rozpoczyna się nowa telewizyjna kampania piwa Strong o nazwie 'Jacht'.
Kreację przygotowała agencja reklamowa Locomotiva, a spot wyprodukował dom produkcyjny Opus Film. Reżyserem filmu jest Ken Fox.
W przeciwieństwie do poprzedniej odsłony marki informującej przede wszystkim o zmianie opakowania, obecna kampania ma charakter czysto wizerunkowy. 30 sekundowy spot pojawi się na antenie TVP, TVN, Polsatu oraz wybranych kanałów tematycznych. Za zakup i planowanie mediów odpowiada dom mediowy Zenithmedia.
Spot opowiada historię trzech przyjaciół, którzy budują tytułowy jacht. Po raz kolejny ukazana jest szlachetna i twórcza pasja, która spełnia się, gdy bohaterowie kończą swoje dzieło i wypływają na otwarte wody. Dzięki połączeniu finałowej przyjemności i procesu tworzenia, zaakcentowane zostają takie wartości jak radość z osiągniętego celu, siła przyjaźni, konsekwencja działania, wytrwałość i umiejętność cieszenia się prostymi przyjemnościami życia.
Film w dalszym ciągu realizuje przekaz „Strong inspiruje”. Jednak tym razem inspirująca moc Stronga ma wymiar bardziej realny, podano w komunikacie.
Celem kampanii jest wzmocnienie nowego wizerunku marki oraz poszerzenie grupy odbiorców.
Dołącz do dyskusji: Strong spełnia się pod pełnymi żaglami