Stuhr, Koteluk i Raczkowski w kampanii „Żywcem dopełnij” (wideo)
Ruszyła kampania piwa Żywiec oparta na konkursie językowym „Żywcem dopełnij”, którego jurorami są Mela Koteluk, Marek Raczkowski i Maciej Stuhr. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy DDB Warszawa, Men at Work, Gong i MediaVest.
W konkursie „Żywcem dopełnij” zadaniem uczestników jest tworzenie tzw. dopełniaczy, czyli zabawnych, często nonsensownych dwuwersów, w których jeden element wyznacza cel, a drugi stanowi jego dopełnienie i podpowiada, co można zrobić, aby go osiągnąć.
Swoje propozycje dopełniaczy - według słów wskazanych przez jurorów: Melę Koteluk, Marka Raczkowskiego i Macieja Stuhra - można przesyłać w serwisie zywiec.com.pl. Codziennie najlepszy dwuwers jest nagradzany iPadem Air, a co tydzień zwycięzca otrzymuje 10 tys. zł. Konkurs potrwa do 16 lutego, a jego realizacją zajmuje się agencja Gong.
To kolejny internetowy konkurs piwa Żywiec oparty na zabawie językowej - w 2012 roku zrealizowane zostały dwie takie akcje: „Lepiej Żywca” ze Stanisławem Tymem, Moniką Brodką, Markiem Raczkowskim i Tymonem Tymańskim w jury (więcej na ten temat) oraz „Pokaż język!” z Abradabem, Maciejem Stuhrem i Fiszem (zobacz szczegóły).
„Żywcem dopełnij” jest wspierany kampanią reklamową opartą na emitowanym jesienią ub.r. spocie prezentującym szklankę piwa Żywiec (więcej o tej reklamie). Obecna akcja obejmuje telewizję, internet oraz punkty sprzedaży (materiały POS, specjalne opakowania).
Reklamę telewizyjną przygotowała agencja DDB Warszawa, reklamy internetowe - agencja Gong, a materiały BTL - agencja Men at Work. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaVest, a działania public relations realizuje agencja TBWA PR.
Dołącz do dyskusji: Stuhr, Koteluk i Raczkowski w kampanii „Żywcem dopełnij” (wideo)
na pohybel lemingom