SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Stwórz swój świat codziennej pielęgnacji” w reklamach kosmetyków Luksja (wideo)

W telewizji i prasie trwa kampania reklamowa nowych linii produktów pod prysznic marki Luksja (PZ Cussons Polska). Akcję, pod hasłem „Stwórz swój świat codziennej pielęgnacji”, przygotowały firmy Change Integrated i ZenithOptimedia.

W kampanii prezentowane są wprowadzone niedawno do sprzedaży żele pod prysznic Luksja Lush i Luksja Revive., a także dostępne już wcześniej pielęgnacyjne mleczko pod prysznic Luksja Care Pro. Reklamy, zgodnie z ich hasłem, pokazują „świat codziennej pielęgnacji”, w którym każda kobieta, w zależności od nastroju, może sięgnąć po wybrany produkt Luksja. Podkreślają też ich właściwości pielęgnacyjne i zapachy.

Akcja od połowy kwietnia jest prowadzona w prasie (kilkanaście pism kobiecych), a obecnie zaczęła się w telewizji (billboardy sponsorskie m.in. w Polsacie i TVN). W telewizji potrwa do 29 maja, w prasie do lipca.

Kreacją i produkcją reklam zajęła się agencja Change Integrated, a zakupem mediów - dom mediowy ZenithOptimedia.

Dołącz do dyskusji: „Stwórz swój świat codziennej pielęgnacji” w reklamach kosmetyków Luksja (wideo)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Justyna
z prezentowanej trójki wybieram revive z pomelo i kiwi. pachnie owocowo i orzeźwiająco. to mój letni kosmetyk ;)
0 0
odpowiedź