Subway promuje sandwicza Pepperoni Melt i kawę Macadamia Latte (wideo)
Rozpoczęła się ogólnopolska kampania restauracji Subway promująca sandwicza Pepperoni Melt oraz kawę Macadamia Latte. Wprowadzeniu sandwicza towarzyszy specjalna oferta cenowa - rekomendowana cena sandwicza to 8,25 zł.
Elementem kampanii jest spot przedstawiający krok po kroku przygotowanie nowego sandwicza. W materiale uwzględnione są poszczególne składniki wykorzystane do kompozycji Pepperoni Melt. Nowe wideo restauracji Subway skupia się nie tylko na prezentacji produktu, ale też na przedstawieniu go w kontekście jednej z wartości marki - możliwości dopasowania sandwicza do swojego gustu np. poprzez wybór ulubionego sosu.
Kampania Macadamia Latte rozpoczęła się już nieco wcześniej, a promowana w niej kawa pozostanie w ofercie restauracji do końca lutego, kiedy ustąpi miejsca pierwszej wiosennej propozycji marki Subway.
Komunikacja jest prowadzona za pomocą materiałów w restauracjach oraz w internecie, m.in. w social media.
Za strategię komunikacji, kreację i realizację działań reklamowych i e-PR oraz przygotowanie materiałów odpowiada agencja Q&A Communications.
Dołącz do dyskusji: Subway promuje sandwicza Pepperoni Melt i kawę Macadamia Latte (wideo)