Sukces Clear Channel Outdoor
Clear Channel Outdoor wygrała przetarg na reklamę na środkachtransportu w Sztokholmie.
Firma Clear Channel Outdoor Holdings, Inc. (NYSE: CCO)poinformowała w poniedziałek, że nabyła prawa do reklamy naśrodkach transportu publicznego w Sztokholmie.
Firma rozszerza zasięg i dystrybucję treści reklamowych,skierowanych do podróżnych w głównych miastach.
10-letni kontrakt zacznie obowiązywać 1 stycznia 2008 roku.
W ciągu ostatnich lat firma Clear Channel Outdoor zanotowałaznaczny wzrost swoich globalnych działań reklamowych na środkachtransportu. Poza Sztokholmem, spółka odnowiła w styczniu kontrakt zChicago Metra Rail i przedłużyła stosunki biznesowe z tymoperatorem o kolejne 15 lat. Francuski oddział spółki ogłosiłzawarcie kontraktu z miastem Lyon we Francji, w którym dysponuje 7000 nośników reklamowych na autobusach, metrze i tramwajach. Firmaogłosiła również zawarcie strategicznych kontraktów na reklamę naśrodkach transportu w San Francisco Bay Area, Milwaukee, Phoenix iSeattle.
"Sztokholmski kontrakt jest jednym z największych kontraktów nareklamę zewnętrzną na świecie, a wygranie przetargu było jednym znaszych kluczowych celów na rok 2007 - powiedział Paul Meyer,prezes na świat i dyrektor ds. operacyjnych firmy Clear ChannelOutdoor. - Działania w środkach transportu na świecie są wspaniałymuzupełnieniem naszej obecnej działalności związanej z billboardamii tzw. meblami miejskimi (street furniture).
Nowy kontrakt obejmuje 100 stacji metra w Sztokholmie oraz 800pociągów, wszystkie z 1900 autobusów jeżdżących w rejoniecentralnego Sztokholmu, 400 pociągów podmiejskich oraz lokalnych,oraz całe przydrożne mienie zakładów transportu publicznego(Stockholms Lokaltrafik). Każdego dnia w Sztokholmie odbywa się 2miliony podróży metrem i autobusami, a liczba podróżnych jeszczewzrośnie po wprowadzeniu tego lata opłat dla samochodówwjeżdżających do miasta.
Dołącz do dyskusji: Sukces Clear Channel Outdoor