SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Sukces Grey Worldwide

Agencja Grey Worldwide otrzymała nagrodę Agency Network of the Year.

29 września, 2005 roku w Brukseli, podczas ceremonii wręczenia nagród Euro Effies organizowanej przez ECEA (European Association of Communication Agencies) agencja Grey Worldwide otrzymała nagrodę Agency Network of the Year.

W tegorocznym konkursie Euro Effie Grey zdobył: Złote Effie za kampanię P&G Lenor "Poetry" "Poezja" dla Grey Worldwide Düsseldorf. Dwa srebrne Effie za kampanię : "Age Discount" -  "Rabat za wiek" firmy Synoptik dla Grey Worldwide Kopenhaga oraz kampanię SEAT Leon "For Those Who believe" ("Dla tych, którzy wierzą"). Brązowe Effie otrzymała kampania GlaxoSmithKline Aquafresh "Stick Out Your Tongue" ("Wystaw język") dla Callegari Berville Grey.

Grey otrzymał też nagrody w następujących kategoriach: Najlepsza kampania niskobudżetowa -  Grey Worldwide Kopenhaga  Kampania "Age Discount" firmy Synoptik ("Rabat za wiek"). Najlepsze ożywienie marki handlowej - Atletico International Advertising  Kampania SEAT Leon "For Those Who Believe" ("Dla tych, którzy wierzą"). Do finału zakwalifikowały się kampanie: Grey Warszawa Kampania Lenor "Morning Freshness" ("Poranna świeżość") oraz Grey Londyn Kampania Bold 2 w 1 "Part of the Fabric of Life" ("Część tkaniny życia").
 
"Grey, zarówno w Europie jak i w Polsce przyczynia się do sukcesu międzynarodowych marek. Dowodzą tego nagrody zdobyte podczas konkursów efektywności na przestrzeni ostatnich  lat " - powiedział Christian Gaunt, Dyrektor Generalny Grey Worldwide Warszawa.
 
Agencja Grey Worldwide Warszawa zdobyła do tej pory aż 15 nagród Effie. W 2005 roku 5 kampanii Grey Warszawa zostało nominowanych do tej nagrody (wszystkie zgłoszone przez Grey prace). Za kilka tygodni ogłoszone zostaną wyniki konkursu Effie  w Polsce.

Agencja Grey Worldwide jest także liderem w Europie Środkowo-Wschodniej. Od 1997 roku zdobyła 40 nagród Effie wyprzedzając nieznacznie Leo Burnett i BBDO.

Dołącz do dyskusji: Sukces Grey Worldwide

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl