Sukces Hyundaia
Hyundai zajmuje czwarte miejsce w badaniu lojalności konsumentów JD Power
Właściciele Hyundai'a w Stanach Zjednoczonych zajęli czwarte miejsce w rankingu lojalności wobec marki - tak wynika z badania firmy J.D. Power and Associates 2004. Hyundai uplasował się zaraz za Chevroletem (3. miejsce), Lexusem i liderem rankinkgu - Toyotą.
Badanie pokazuje, że 57,6 proc. osób kupujących samochody marki Hyundai jest zadowolonych z zakupu i zamierza kupić kolejnego Hyundaia. Jest to znacząca poprawa w stosunku do wyników ubiegłorocznego badania, w którym marka zajęła siódme miejsce plasując się pomiędzy Lexusem i Cadillackiem
z 54,3 proc. klientów wyrażających chęć ponownego zakupu samochodu marki Hyundai.
"W przypadku Hyundaia chodzi o coś więcej niż wysoką wartość - ten wynik oznacza jakość światowej klasy. Coraz więcej osób przekonuje się
o niezawodności naszych samochodów. Nie tylko przyciągamy nowych klientów, ale coraz więcej zostaje z marką. To wspaniała wiadomość i kolejny dowód na to, że nasze wysiłki w stronę poprawy jakości opłaciły się" - powiedział Choi Jae-Kook, Prezes Hyundai Motor Co.
Badanie J.D. Power opiera się na wywiadach przeprowadzonych na grupie
171 tysięcy osób kupujących i użytkujących nowe samochody, wśród których 103 088 zastąpiło auto posiadane od nowości. Badanie mierzy zdolność "znaczka na masce" auta do tego, by klienci kupujący nowy samochód zostali przy marce.
1. Toyota 60.6%
2. Lexus 59.5%
3. Chevrolet 58.9%
4. Hyundai 57.6%
5. Honda 55.2%
6. Ford 54.5%
7. Cadillac 52.8%
8. Mercedes-Benz 51.6%
9. BMW 51.4%
10. Kia 50.9%
11. INDUSTRY AVERAGE 48.4%
12. Jaguar 48.3%
13. Subaru 48.0%
14. Audi 46.0%
15. Saturn 45.0%
16. Dodge 44.5%
17. Buick 44.4%
18. GMC 44.1%
19. Lincoln 44.0%
20. Nissan 42.3%
21. Porsche 41.8%
22. Land Rover 41.3%
23. Acura 39.8%
24. Chrysler 39.5%
25. Volvo 39.3%
26. Jeep 38.3%
27. Mercury 34.4%
28. Volkswagen 33.7%
29. Pontiac 33.5%
30. Mitsubishi 31.8%
31. Infiniti 31.4%
32. Suzuki 31.4%
33. Saab 30.5%
34. Mazda 23.1%
35. Isuzu 7.0%
36. Oldsmobile 4.9%
Dołącz do dyskusji: Sukces Hyundaia