SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Sukces portal Onet

Ateny 2004: złoty medal dla Onet.pl

Według badań systemu Gemius, w sierpniu serwis Sport.onet.pl odwiedziło ponad 3,1 miliona unikalnych użytkowników, którzy wygenerowali ponad 140 milionów odsłon stron.

Funkcjonujący w ramach Sport.onet.pl specjalny serwis olimpijski w ciągu 16 dni trwania Igrzysk odwiedziło ponad 2 miliony unikalnych użytkowników, którzy wygenerowali łącznie ponad 74 miliony odsłon: daje to średnio 4,6 miliona odsłon dziennie.

Oglądalność serwisu, od rozpoczęcia Igrzysk (13 sierpnia) do 18 sierpnia osiągnęła 24 miliony odsłon. Dla porównania: konkurencyjny serwis Ateny.pl Wirtualnej Polski od początku funkcjonowania zanotował (...) prawie 7 milionów odsłon (w tym ponad 4 miliony w pierwszych tygodniach sierpnia) - dane cytowane za komunikatem prasowym WP, "Rekordowe Ateny.wp.pl" z 19 sierpnia 2004 r.

Dzięki wynikom uzyskanym w sierpniu, serwis sportowy portalu osiągnął rangę drugiego co do popularności serwisu tematycznego w Polsce. Lepszy okazał się jedynie serwis Wiadomości, również redagowany przez Onet.pl.

Absolutnym hitem wśród udostępnionych na stronach portalu transmisji był "złoty" chód Roberta Korzeniowskiego na 50 km. Transmisja zanotowała 2 mln 168 tys. odsłon w ciągu 4 (godzin oraz 242 tys. unikalnych użytkowników. Tuż za nim ulokowało się sprawozdanie z meczu siatkarzy z Brazylią.

W ciągu ostatnich siedmiu dni Igrzysk tygodniowa oglądalność portalu osiągnęła rekordowy poziom ponad 450 milionów odsłon.

Serwis powstał przy wsparciu Kompanii Piwowarskiej (marka piwa Lech), oraz PTC (sieć telefonii komórkowej Era). Analiza wyników oglądalności skłania do wniosku, że w całej polskiej sieci najlepszym miejscem dla spektakularnego i skutecznego zaprezentowania swojej marki w otoczeniu wydarzeń olimpijskich był serwis tematyczny Onet.pl - powiedział Jacek Makowski, dyrektor Biura Reklamy Onet.pl.

Dołącz do dyskusji: Sukces portal Onet

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl