Sukces Profile i DDB Warszawa
Profile i DDB Warszawa zwycięzcami konkursu na 'Opracowanie Koncepcji Programowej Udziału Polski w Światowej Wystawie EXPO 2010 w Szanghaju'.
Wśród nadesłanych projektów najwyżej oceniona została praca konkursowa zgłoszona przez agencję PR Profile oraz agencję reklamową DDB Warszawa. Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości, organizator konkursu, nie przyznała pierwszej nagrody.
Przystępujący mieli za zadanie opracować koncepcję programową udziału Polski w wystawie EXPO w Szanghaju w 2010 roku. Konkurs przeprowadzony został w dwóch etapach. Pierwszy etap, zakończony 21 maja 2007 roku, wyłonił najlepsze opracowania studialne. W drugim etapie uczestnicy mieli rozwinąć koncepcję programową szczegółowo określając narzędzia, za pomocą których zostaną zrealizowane cele uczestnictwa Polski w EXPO 2010.
Opracowany program gospodarczy, kulturalny i naukowy, polskiej ekspozycji uwzględnia, wiodący motyw EXPO w Szanghaju, czyli miasto. „Harmonia miasta, harmonia życia” to hasło przewodnie, jakie zaproponowali autorzy projektu. Połączenie harmonii i wielkomiejskiej dynamiki jest dobrą płaszczyzną prezentacji atrakcyjnych dla chińskich odbiorców aspektów Polski.
Celem konkursu było stworzenie koncepcji promocji Polski jako kraju dynamicznie się rozwijającego, kreatywnego i nowoczesnego. Polska prezentacja miała wpisywać się w temat przewodni EXPO 2010 „Lepsze Miasto, Lepsze Życie”. Sąd Konkursowy oceniał także atrakcyjność i skuteczność przekazu względem grup docelowych oraz innowacyjność i kreatywność zgłaszanych projektów.
Dołącz do dyskusji: Sukces Profile i DDB Warszawa