Sukces reklamowy "Biznes Trendów"
Ukazał się kolejny numer wysokonakładowego miesięcznika "Biznes Trendy". To suplement do 13 tytułów Grupy Wydawniczej INFOR, m.in. dziennika "Gazeta Prawna".
"Biznes Trendy " zawierają przede wszystkim artykuły o teleinformatyce, bankowości i internecie.
Autorami publikacji są dziennikarze z różnych gazet i czasopism, będący specjalistami i autorytetami w swoich dziedzinach - mówi Dariusz Szafrański, project manager "Biznes Trendów" - Nasz tytuł kierujemy przede wszystkim do decydentów, szefów działów, prezesów oraz członków zarządów firm".
Objętość opublikowanego numeru grudniowego wynosi 52 strony, format 205x290 mm.
"Cieszy nas, że na tak trudnym rynku reklamy udało nam się odnieść sukces - dodaje Jacek Ziółkowski, koordynator projektu "Biznes Trendy" - w ostatnim numerze sprzedano aż 27 stron reklamowych. To także efekt możliwości dokładnego określenia i dotarcia do wybranych grup docelowych, dzięki dominującej pozycji INFOR-u na rynku prasy prawno - gospodarczej".
W niedługim czasie przewidywane jest zwiększenie częstotliwości ukazywania się tytułu, a także rozszerzenie tematyki o transport i motoryzację.
Dołącz do dyskusji: Sukces reklamowy "Biznes Trendów"