Sukces VIVY! w 2002 roku
Rok 2002 dla VIVY! zakończył się sukcesem
VIVA! odnotowała wyraźny wzrost czytelnictwa, przyrost sprzedaży oraz wzrost udziału w rynku pod względem przychodów z reklam.
VIVA! ma już ponad 2,5 miliona czytelników. W porównaniu z rokiem poprzedzającym, czytelnictwo VIVY! wzrosło o 21 procent*. Pod względem czytelnictwa VIVA! zajmuje pozycję lidera w grupie magazynów ekskluzywnych i pepole, wyprzedzając m.in Twój Styl.
VIVA! zajmuje pierwsze miejsce również pod względem przychodów z reklam w grupie magazynów ekskluzywnych i people oraz drugie miejsce, za Claudią, w grupie magazynów kobiecych**.
Średnia sprzedaż VIVY! w 2002 roku wzrosła o 5 procent w stosunku do roku poprzedniego. VIVA! zanotowała rekordową sprzedaż numeru 15/2002 z dołączoną koszulką - ponad 503 000 sprzedanych egzemplarzy. Pomysł na dołączenie wakacyjnej koszulki uznany został przez prasę branżową za hit roku. Piąte urodziny VIVY! (numer 4/2002) także okazały się wielkim sukcesem - sprzedano blisko 450 000 egzemplarzy.***
*dane: SMG KRC PBC grupa:wszyscy 15+, wskaźnik CCS, I-XI 02 **Dane: Expert Monitor, 2001 - 2002. *** dane zgłoszone do ZKDP
Dołącz do dyskusji: Sukces VIVY! w 2002 roku