SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Super Wybór” w kampanii Purmo

W prasie, internecie i punktach sprzedaży rozpoczęła się kampania reklamowa produktów grzewczych Purmo. Akcja – skierowana do profesjonalistów – przebiega pod hasłem „Super Wybór”.

Prowadzona od początku lutego kampania reklamowa grzejników i systemów rurowych Purmo podkreśła, że to najbardziej kompleksowa oferta na rynku, zapewniająca korzystną relację jakości do ceny. Przekaz pod hasłem „Super Wybór” opiera się na charakterystycznym, okrągłym emblemacie.

Akcja jest skierowana głównie do odbiorców profesjonalnych: instalatorów, dystrybutorów i kontrahentów handlowych, dlatego obejmuje media branżowe: czasopismo „Magazyn Instalatora” (reklamy i inserty), portale budowlane (bannery), mailingi i e-newslettery, materiały POS oraz konkurs dla instalatorów współpracujących z marką. Przygotowaane globalnie przekazy wykorzystywane w akcji – zaplanowanej do czerwca – zaadaptował na polski rynek dział marketingu firmy Rettig Heating, która produkuje i dystrybuuje w naszym kraju urządzenia Purmo.

Dołącz do dyskusji: „Super Wybór” w kampanii Purmo

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl