PepsiCo na SuperBowl będzie reklamować marki Pepsi, Doritos i Bubly
Koncern PepsiCo zapowiedział, że pojawi się z reklamą podczas tegorocznego finału rozgrywek Super Bowl w USA. Ma promować trzy marki: Pepsi, Doritos i wodę Bubly.
Reklamy PepsiCo na tegoroczny finał Super Bowl (transmisja 3 lutego br. na antenie CBS) przygotowuje agencja Goodby Silverstein&Partners. Firma nie zdradza jeszcze ich kreacji. Wiadomo jedynie, że będą to trzy 30-sek. spoty – każdy z nich ma promować inną markę: Pepsi, Doritos i Bubly.
W ub.r. koncern reklamowało na Super Bowl marki Mountain Dew i Doritos - w spocie pojawili się Morgan Freeman i Peter Dinklage. Marka Pepsi promowana była z kolei spotem z udziałem m.in. ikon popkultury, w tym m.in. Cindy Crawford i Britney Spears. Kreacja tej reklamy powstała w wewnętrznej agencji koncernu PepsiCo, Creators League.
PepsiCo ponownie sponsoruje pokaz Halftime Super Bowl. W ramach umowy marka Pepsi uzyskuje dostęp do 10 sekund czasu reklamowego przed specjalnym koncertem towarzyszącym finałom rozgrywek. Prawdopodobnie jego gwiazdą będzie Maroon 5.
Dołącz do dyskusji: PepsiCo na SuperBowl będzie reklamować marki Pepsi, Doritos i Bubly