Supermedia dla Whirlpool Polska
Kolejny projekt zrealizowany przez Supermedia Interactive dla czołowych marek AGD w Polsce
Tym razem działania dotyczą „Loterii promocyjnej Whirlpool i Polar”, prowadzonej w internecie na miniserwisach informacyjnych.
Odbiorcami konkursu są klienci obu marek, którzy po zakupie dowolnego produktu i wysłaniu sms’a mają szansę na główną wygraną - samochód osobowy oraz wiele dodatkowych nagród.
Akcja potrwa do 2 czerwca 2005 r. a jej celem jest budowanie wizerunku obu marek na polskim rynku. Podjęte działania mają także zwrócić uwagę na bogatą ofertę produktową firmy Whirlpool Polska.
Za część kreatywną kampanii promocyjnej: "Żywiołowa Promocja" i "Promocja za jeden uśmiech" odpowiada SUPERMEDIA Interactive. Efekt pracy agencji w postaci materiałów promocyjnych i informacyjnych można oglądać w serwisach internetowych www.whirlpool.com.pl oraz www.polar.com.pl.
Należy przypomnieć, iż agencja SUPERMEDIA Interactive jest również wykonawcą wspomnianych serwisów firmy Whirlpool Polska.
Dołącz do dyskusji: Supermedia dla Whirlpool Polska