Świąteczna kampania Cyfry+
Ruszyła kampania promocyjna świątecznej oferty Cyfry+
Wykorzystano w niej m.in. spot telewizyjny, radiowy, ogłoszenia prasowe i internetowe oraz materiały BTL.
30-sekundowy film telewizyjny wprowadza widzów w atmosferę oczekiwania na święta. Ikona marki, Cyfrelia, zachęca w nim, aby w czasie zbliżających się świąt szukać nie tylko tej jednej, pierwszej gwiazdy na niebie, ale także wielu innych - we wszystkich programach Cyfry+. Film informuje o atrakcyjnej promocji cenowej na zakup Cyfry+: aktywacja 1 zł, możliwości wypróbowania Canal+ lub HBO za darmo przez trzy miesiące oraz dodatkowo Neostrada TP w specjalnej ofercie. Spot oglądać można m.in. na antenie TVP1, TVP2, TVN i TVN7.
Komunikację telewizyjną uzupełniają ogłoszenia reklamowe publikowane w prasie ogólnopolskiej (m.in. "Gazeta Wyborcza", "Fakt", "Tele Tydzień", "Telemagazyn"), w internecie (m.in. Onet, WP, Interia) oraz materiały BTL. Na potrzeby świątecznych działań promocyjnych zrealizowano również spot radiowy prezentujący atrakcyjne warunki zakupu Cyfry+. Wsparciem dla kampanii jest spot telewizyjny promujący ofertę programową Canal+.
Kreację kampanii przygotowała agencja Euro RSCG Warsaw, spot telewizyjny Cyfry+ wyreżyserował Marcin Ziembiński. Materiały do punktów sprzedaży przygotowała agencja ADAH Advertising. Planowanie i zakup mediów powierzono Mediaplanning Group. Spot Canal+ zrealizował zespół autopromocji spółki Canal+ Cyfrowy.
W okresie przedświątecznym Cyfra+ zintensyfikowała również akcje promocyjne skierowane do obecnych abonentów. Wraz z Canal+ oraz HBO przygotowano dwa świąteczne konkursy, w których do wygrania jest w sumie aż 1000 nagród, w tym m.in. zegarki Swatch, płyty DVD, torby podróżne i sportowe, krzesła reżyserskie. Miłośnicy koszykówki pokazywanej w CANAL+ będą mogli walczyć o nagrody w konkursie organizowanym z NBA: wyjazd dla 2 osób na NBA All-Star 2005 w Denver oraz buty Reeboka z linii NBA. Nie zapomniano o najmłodszych widzach - do nich adresowany jest konkurs kanału MiniMini. Pozostałe akcje promocyjne znaleźć można w serwisach CYFRA+ MIKS oraz MAGAZYN+ (wśród nagród m.in. książki kucharskie, multimedialne kursy językowe, zestawy perfum).
Dołącz do dyskusji: Świąteczna kampania Cyfry+