Świąteczne wycinanki promują Play
Play promuje w swoich punktach sprzedaży oferty na abonament, mix idla firm. Materiały BTL i aranżacje wnętrz, których głównym motywemsą niestandardowe wycinanki świąteczne, przygotowała agencja ChangeConnections.
Kreacja prowadzonych od początku listopada kampanii promocyjnychofert Play na abonament, mix i dla firm ma w oryginalny sposóbnawiązywać do świąt Bożego Narodzenia. Głównym motywemwykorzystywanych w akcji materiałów BTL i wystrojów wnętrz punktówsprzedaży tej sieci są wycinanki, które wyglądają jak płatkiśniegu, ale równie dobrze mogą być ażurowymi bombkami czyłańcuchami na choinki. Warstwa wizualna kampanii nie zawieratradycyjnych barw świątecznych, co ma ją wyróżniać wśród innychakcji tego typu.
Kreacje materiałów BTL promujących poszczególne oferty sązróżnicowane - np. te reklamujące usługi biznesowe pokazują biurofirmy po imprezie świątecznej. Ofertę na abonament promują ulotki,plakaty, hangery i naklejki witrynowe, mix - ulotki, plakaty ihangery, a ofertę dla firm - ulotki i plakaty. Wszystkie materiaływykorzystywane w tej akcji przygotowała agencja reklamowa ChangeConnections.
Dołącz do dyskusji: Świąteczne wycinanki promują Play