Sylwia Kocon dyrektorką marketingu RTV Euro AGD
Sylwia Kocon objęła stanowisko dyrektorki marketingu w RTV Euro AGD. Wcześniej podobne stanowisko zajmowała w OSM Piątnica.
Jako dyrektorka marketingu Sylwia Kocon odpowiada za strategię oraz całość działań marketingowych sieci - ATL, BTL, social media, e-mail marketing i CRM.
Przez ostatnie miesiące na stanowisku tym był wakat. Marketing był nadzorowany przez Grzegorz Wachowicza, dyrektora pionu handlu i marketingu. Od teraz działem marketingu zarządza Sylwia Kocon.
- Cieszę się, że Sylwia dołączyła do naszego zespołu. Poszukiwaliśmy osoby, która będzie miała duże doświadczenie z wielu rynków, wiedzę merytoryczną, kreatywne podejście do zadań marketingowych oraz chęć poszukiwania nowych kierunków rozwoju dla naszej marki - powiedział Grzegorz Wachowicz. - Retail jest jedną z najdynamiczniej rozwijających się branż, w której trzeba żywo reagować na zmieniające się trendy konsumenckie, zmiany technologiczne i nowe wyzwania. A jako lider chcemy wprowadzać innowacyjne rozwiązania, które staną się punktem odniesienia na polskim rynku.
Sylwia Kocon ostatnio w OSM Piątnica
Przez ostatnie dwa lata Sylwia Kocon związana była z OSM Piątnica, w której pełniła funkcję dyrektor marketingu. Zastąpiła ją tam Monika Jusińska-Zbiegniewska.
Wcześniej przez 2,5 roku pracowała jako dyrektor marketingu w Mila S.A. (poprzednio Polomarket), a w latach 2011-2014 w Unilever Polska była początkowo brand building directorem Poland & Baltics for Personal Care, a później brand building directorem CEE for House Hold Care Category oraz brand building directorem Poland and Baltics for Home Care.
- RTV Euro AGD to lider sprzedaży elektroniki użytkowej. To silna polska marka z 30-letnią tradycją, której klienci ufają – powiedziała Sylwia Kocon. – Możliwość dołączenia do firmy, która tak dynamicznie rozwijała się przez ostanie 3 dekady, konsekwentnie budując swoją pozycję i wprowadzając unikalne na rynku rozwiązania to dla mnie wyzwanie i przyjemność.
Dołącz do dyskusji: Sylwia Kocon dyrektorką marketingu RTV Euro AGD
Ta firma to starzy, sfrustrowani ludzie, mentalnie zaczepieni jeszcze w latach dziewięćdziesiątych.