SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Wystartowała kampania informacyjna systemu Bezpieczny PESEL

Na największych dworcach PKP w Polsce trwa kampania informacyjna poświęcona nowemu kanałowi weryfikacji w systemie Bezpieczny PESEL.

Kampania informacyjna akcji Bezpieczny PESEL realizowana w kanale DOOH. Na największych dworcach PKP w Polsce emitowany jest 15-sekundowy spot przedstawiający instrukcję przystąpienia do systemu.

System Bezpieczny PESEL od kilku tygodni jest dostępny dla klientów Poczty Polskiej. Dzięki współpracy z firmą Payment Technology weryfikacji w systemie można dokonać w każdej z 4,5 tys. placówek państwowego operatora pocztowego. Oznacza to, że zastrzeżenie swoich danych jest możliwe również dla osób, które nie korzystają z internetu.

Kampania została sfinansowana ze środków Polskiego Związku Instytucji Pożyczkowych. Nie podano, kto odpowiada za jej realizację.

Czym jest Bezpieczny PESEL?

Bezpieczny PESEL to niekomercyjna inicjatywa Polskiego Związku Instytucji Pożyczkowych zrzeszającego 90 proc. rynku pożyczek internetowych i CRIF – międzynarodowej firmy obsługującej codziennie 6300 banków i instytucji finansowych w 50 krajach świata, prowadzącej w Polsce Krajowe Biuro Informacji Gospodarczej. System pozwala w prosty sposób poinformować instytucje pożyczkowe – uczestników systemu, o tym, że w obecnej chwili nie jesteśmy zainteresowani oferowanymi przez nie usługami, co będzie skutkowało odmową udzielenia pożyczki, gdyby ktoś chciał posłużyć się naszymi danymi w tym celu.

Dołącz do dyskusji: Wystartowała kampania informacyjna systemu Bezpieczny PESEL

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
xxx
To powinno być obowiązkowe robione przez banki i być darmowe i do załatwienia w oddziale lub przez internet (blokada), a potem odblokowanie powinno być bardzo trudne, aby tożsamość była potwierdzona. Ba, ja bym zablokował pożyczki domyślnie wszystkim Polakom, a jak ktoś chce brać, to żmudne (ale rozsądne) odblokowywanie.
odpowiedź
User
Cano
Otrzymałem dziś wsparcie finansowe w wysokości 100 000 € od prywatnej instytucji, która skontaktowała się z nimi canoorlando11@gmail.com. Skontaktuj się z nim. Jestem pewien, że Pan Orlando Cano ci pomoże.
odpowiedź
User
qwerty
Troche bez sensu jest ta blokada.
A co z instytucjami które nie przystąpiły do tego programu?
odpowiedź