Wystartowała kampania informacyjna systemu Bezpieczny PESEL
Na największych dworcach PKP w Polsce trwa kampania informacyjna poświęcona nowemu kanałowi weryfikacji w systemie Bezpieczny PESEL.
Kampania informacyjna akcji Bezpieczny PESEL realizowana w kanale DOOH. Na największych dworcach PKP w Polsce emitowany jest 15-sekundowy spot przedstawiający instrukcję przystąpienia do systemu.
System Bezpieczny PESEL od kilku tygodni jest dostępny dla klientów Poczty Polskiej. Dzięki współpracy z firmą Payment Technology weryfikacji w systemie można dokonać w każdej z 4,5 tys. placówek państwowego operatora pocztowego. Oznacza to, że zastrzeżenie swoich danych jest możliwe również dla osób, które nie korzystają z internetu.
Kampania została sfinansowana ze środków Polskiego Związku Instytucji Pożyczkowych. Nie podano, kto odpowiada za jej realizację.
Czym jest Bezpieczny PESEL?
Bezpieczny PESEL to niekomercyjna inicjatywa Polskiego Związku Instytucji Pożyczkowych zrzeszającego 90 proc. rynku pożyczek internetowych i CRIF – międzynarodowej firmy obsługującej codziennie 6300 banków i instytucji finansowych w 50 krajach świata, prowadzącej w Polsce Krajowe Biuro Informacji Gospodarczej. System pozwala w prosty sposób poinformować instytucje pożyczkowe – uczestników systemu, o tym, że w obecnej chwili nie jesteśmy zainteresowani oferowanymi przez nie usługami, co będzie skutkowało odmową udzielenia pożyczki, gdyby ktoś chciał posłużyć się naszymi danymi w tym celu.
Dołącz do dyskusji: Wystartowała kampania informacyjna systemu Bezpieczny PESEL
A co z instytucjami które nie przystąpiły do tego programu?