Szczepan Twardoch „korzysta z miasta”, promując Mobilny Portfel w Raiffeisen Polbank (wideo)
Pisarz i publicysta Szczepan Twardoch występuje w nowej kampanii Raiffeisen Polbank z cyklu „Miastonauci”, stworzonej i realizowanej przez agencję Opus B. W akcji promowany jest Mobilny Portfel.
W reklamach Szczepan Twardoch opowiada o swoich relacjach z Katowicami. Kampania podkreśla, że oferowana przez aplikacja Mobilny Portfel umożliwia zapłacenie telefonem za zakupy, parking czy bilety komunikacji miejskiej
- Mimo, że statystyki czytelnictwa w Polsce nie zachwycają, to literatura i jej twórcy wciąż potrafią budzić emocje nieporównywalne z innymi gałęziami kultury. Szczepan Twardoch łączy najwyższy poziom literacki z wyrazistym osobistym stylem i zarazem mocno kojarzy się z dwoma środowiskami miejskimi: Warszawą oraz aglomeracją Śląską. Przyznaje się zresztą do pewnego rozerwania między tymi dwoma przestrzeniami i do ambiwalentnego stosunku do miast w ogóle. I to ta dychotomia uczuć zainspirowała naszą nową kampanię - uzasadnia udział pisarza w kampanii Kuba Janicki, creative director w Opus B.
W poprzedniej kampanii Raiffeisen Polbank z cyklu „Miastonauci” wystąpili Mariusz Goli i Anna Maksymiuk-Szymańska. Promowali kredyt gotówkowy Pierwsza Pożyczka.
Nowa akcja reklamowa potrwa do 30 września. Obejmuje telewizję (TVP1 i TVP2, Polsat, TVN, szereg stacji tematycznych), internet (Facebook, Instagram, YouTube i Spotify, influencer marketing, reklamy display i rich media na popularnych portalach), kina, outdoor (citylighty i nośniki w warszawskim metrze, murale w Warszawie, Gdańsku, Katowicach, Krakowie i Wrocławiu) oraz oddziały Raiffeisen Polbank (materiały BTL).
Kreacją kampanii zajęła się agencja Opus B. Spoty wyreżyserował Tadeusz Śliwa, a produkcją zajął się Bomaye Production House.
Dołącz do dyskusji: Szczepan Twardoch „korzysta z miasta”, promując Mobilny Portfel w Raiffeisen Polbank (wideo)