"Szczyt wszystkiego!" w zimowej promocji Lecha
Pod hasłem "Szczyt wszystkiego!" rozpoczęła się zimowa promocja piwa Lech. Akcję opartą na mechanizmie loterii wspiera kampania reklamowa.
W ramach promocji "Szczyt wszystkiego!" pod kapslami i zawleczkami wybranych opakowań piwa Lech znajdują się symbole nagród, które można otrzymać: kubków termicznych oraz wyjazdów do Austrii i Dubaju. Przekaz reklamujący tę akcję podkreśla, że w czasie wycieczki do Dubaju dostępne są zjazdy snowboardowe na największym sztucznym stoku pod dachem oraz sandboarding, czyli jazda na specjalnej desce po piaszczystych wydmach, natomiast w Austrii można będzie pozjeżdżać z mistrzem snowboardingu Mateuszem Ligockim.
Akcję trwającą od początku roku wspierają działania reklamowe obejmujące promocyjne puszki i butelki piwa Lech, punkty sprzedaży (materiały POS), internet (m.in. onet.pl, interia.pl, serwisy społecznościowe, np. nasza-klasa.pl, i wyszukiwarki) oraz outdoor (różne nośniki w największych miastach). Kampanię - zaplanowaną podobnie jak sama promocja do końca lutego - przygotowały agencje Afekt (kreacja key visualu i działania BTL), Artegence (działania w internecie) i Next (kreacja internetowej kampanii odsłonowo-barterowej).
Dołącz do dyskusji: "Szczyt wszystkiego!" w zimowej promocji Lecha