SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Szefowie największych firm ignorują serwisy społecznościowe i blogi

Niewielki odsetek szefów największych amerykańskich firm ma swójprofil w serwisie społecznościowym, a żaden nie prowadzi własnegobloga.

Tak wynika z badania przeprowadzonego przez blogUberCEO.com. Pod uwagę wzięto tegoroczną listę 100największych amerykańskich firm według magazynu Forbes, aby ustalićjak wielu ich dyrektorów wykonawczych (CEO) korzysta z takichserwisów jak Facebook, Twitter, LinkedIn, Wikipedia, czy teżprowadzi własnego bloga.

Okazało się, że zaledwie dwóch CEO (Warren Buffet - BerkshireHathaway, Alan Lafley - Procter & Gamble) ma swoje konto wserwisie Twitter, a tylko 19 ma własny profil na Facebooku.

Również niewielu, bo 13 dyrektorów wykonawczych, posiadaosobistą stronę w biznesowym serwisie społecznościowym LinkedIn. Natym tle wyróżnia się trzech z nich, posiadających ponad 80znajomych. Wszyscy to szefowie firm technologicznych - Michael Dell(Dell), Gregory Spierkel (Ingram Micro) i John Chambers (CiscoSystems).

Z kolei 3/4 CEO ma wpis na swój temat w Wikipedii, ale wprzypadku blisko 1/3 z nich informacje są ograniczone bądźnieaktualne. Natomiast żaden z dyrektorów wykonawczych nie prowadziw sieci własnego bloga.

Dołącz do dyskusji: Szefowie największych firm ignorują serwisy społecznościowe i blogi

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl