SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Sześć podmiotów zainteresowanych promocją owoców, warzyw i nabiału wśród uczniów

Pięć agencji i konsorcjum trzech firm złożyło oferty w przetargu Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa (dawna Agencja Rynku Rolnego) na realizację kampanii promującej „Program dla szkół”. Walczą o obsługę budżetu wycenionego na ponad 3,3 mln zł.

Przetarg ogłoszono na początku marca br. Oferty złożyły: Bringmore Advertising (z ceną 3,51 mln zł), Profile (z ceną 3,32 mln zł), Havas Media (z ceną 3,32 mln zł), Fabryka Komunikacji Społecznej (z ceną 2,80 mln zł), Keino Grupa (z ceną 3,18 mln zł) oraz konsorcjum firm Partner of Promotion, Foszer Sawicki Multimedia Agency i Effective Media (z ceną 3,30 mln  zł).

Budżet, jaki zamierza na te działania przeznaczyć KOWR wynosi 3, 321 mln zł.

Projekt „Program dla szkół” jest projektem unijnym, realizowanym przez Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa. W jego ramach uczniom szkół przekazywane są warzywa, owoce, mleko i przetwory mleczne.

Wybrana w przetargu agencja zajmie się m.in. przygotowaniem koncepcji, uruchomieniem i obsługą dedykowanego projektowi bloga, przygotowaniem i opracowaniem spotów oraz filmów krótkometrażowych, działaniami reklamowymi w telewizji, prasie i internecie oraz w mediach społecznościowych, działaniami PR itp. Kampania ma zostać zrealizowana najpóźniej do końca bieżącego roku szkolnego, czyli do 29 czerwca.

Dołącz do dyskusji: Sześć podmiotów zainteresowanych promocją owoców, warzyw i nabiału wśród uczniów

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl