„Szklanka soku do śniadania” znów reklamuje Tymbark (wideo)
Ruszyła kolejna odsłona kampanii reklamowej soku Tymbark (Maspex Wadowice) pokazującej rodzinne śniadanie. Akcję, pod hasłem „Szklanka soku Tymbark do śniadania”, przygotowały firmy 303 i ZenithOptimedia Group.
W spocie soku Tymbark zwyczajny poranek zabieganej rodzinny pokazywany jest z perspektywy szklanki, do której zostaje wlany promowany napój.
Reklama podkreśla, że taka szklanka stanowi jedną z pięciu zalecanych dziennie porcji owoców lub warzyw.
Spot był już emitowany wiosną br. - razem z kilkoma reklamami radiowymi utrzymanymi w takiej samej konwencji (posłuchaj ich).
Obecnie spot będzie pokazywany m.in. w TVP1, TVP2, Polsacie, TVN i kanałach tematycznych. Reklamę przygotowała agencja 303, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy ZenithOptimedia Group.
Dołącz do dyskusji: „Szklanka soku do śniadania” znów reklamuje Tymbark (wideo)