Szukający pracy częściej korzystamy z internetu niż gazet
Prawie 3/4 pracowników, szukających w okresie od stycznia dowrześnia bieżącego roku nowej pracy, robiło to przez internet.
Jak informuje na swojej stronie internetowej eMarketer,powołując się na badanie organizacji The Conference Board i firmyTNS, większość poszukiwaczy pracy używa więcej niż jednej metody dojej znalezienia.
Głównymi wykorzystywanymi do tego celu mediami są Internet ireklamy drukowane. Ten pierwszy stał się najbardziej popularnąmetodą, podczas gdy odsetek szukających pracy przy użyciu reklam iogłoszeń w gazetach, spadł w latach 2005 - 2007 z 75 do 65procent.
Inne, rzadziej wykorzystywane sposoby to m.in. szukanie pracypoprzez rodzinę i znajomych oraz korzystanie z usług agencjizatrudnienia.
źródło: eMarketer
Dołącz do dyskusji: Szukający pracy częściej korzystamy z internetu niż gazet