Szybkie 600 nową grą w punktach Lotto, reklamuje ją Michał Milowicz (wideo)
Totalizator Sportowy w piątek 31 stycznia wprowadza w punktach Lotto nową grę losową Szybkie 600. W jej kampanii reklamowej występuje aktor Michał Milowicz.
W Szybkim 600 gracz musi wybrać 6 z 32 liczb, zakład z pojedynczą stawką kosztuje 2 zł. Główna wygrana to 600 zł wypłacane co tydzień przez cały rok. Natomiast przy zwiększonej stawce można grać nawet o 6 tys. zł wypłacanego tygodniowo przez rok.
W grze dostępne są też niższe wygrane:
- przy trafieniu 5 z 6 liczb - 250 zł,
- przy trafieniu 4 z 6 liczb - 50 zł,
- przy trafieniu 3 z 6 liczb - 4 zł,
- przy trafieniu 2 z 6 liczb - 2 zł.
Codziennie odbywać się będzie aż 260 losowań gry Szybkie 600 - co 4 minuty od godz. 6:36 do 23:52, na przemian z losowaniami Keno.
Przed każdym losowaniem Szybkiego 600 przeprowadzone zostanie losowanie decydujące o doliczeniu premii do jednego z pięciu stopni wygranych. Premia będzie dzielona proporcjonalnie na wszystkie wygrane, które padną w danym stopniu. Jeśli w tym stopniu nie padnie wygrana, premia kumuluje się na kolejne losowania.
Szybkie 600 reklamuje Michał Milowicz
W piątek rozpoczyna się kampania reklamująca Szybkie 600. Jej głównym bohaterem jest aktor Michał Milowicz.
Milowicz kilka lat temu wspólnie z innymi aktorami z filmu „Chłopaki nie płaczą” wystąpił w dwóch kampaniach reklamowych serwisu OLX.pl.
Za obsługę mediową Totalizatora Sportowego odpowiada Starcom, z którym firma niedawno przedłużyła umowę. Natomiast pod koniec ub.r. przetarg na obsługę reklamową Totalizatora Sportowego w internecie wygrała agencja Artegence.
Działania reklamujące Szybkie 600 obejmują internet (m.in. social media), telewizję, radio, prasę, outdoor oraz punkty Lotto (plakaty w trzech formatach, etui z informacją o grze, wobblery).
Kreację kampanii opracowała agencja OS3, spot wyreżyserował Dobromił Sudak. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.
Dołącz do dyskusji: Szybkie 600 nową grą w punktach Lotto, reklamuje ją Michał Milowicz (wideo)