Szymon Majewski jako Święty Mikołaj na posterunku policji reklamuje rejestrowanie numerów w Plusie
Ruszyła bożonarodzeniowa kampania reklamowa Plusa zachęcająca do rejestrowania numerów prepaidowych w taryfie Ja+ Na Kartę w tej sieci. Głównym bohaterem reklam jest Szymon Majewski.
W nowym spocie Szymon Majewski przebrany za Świętego Mikołaja razem z obrażonym na niego chłopakiem w stroju renifera są na posterunku policji. Tam Majewski tłumaczy, w jak wielu różnych punktach usługowych można rejestrować numery prepaidowe w taryfie Ja+ Na Kartę sieci Plus. Opisuje też promocyjną ofertę dla klientów, którzy zarejestrują numery w tej taryfie: 500 zł na połączenia krajowe i SMS-y do wszystkich sieci przez 30 dni, 50 GB pakietu internetowego przez 30 dni i rok ważności konta.
W poprzedniej kampanii reklamującej tę ofertę Szymon Majewski odegrał rolę okulisty. Obecnie występuje też w reklamach taryfy Ja+Mix.
Nowa akcja reklamowa zaczęła się 23 listopada, jest prowadzona w telewizji, radiu, internecie, kinach Cinema City, punktach sprzedaży i na outdoorze.
Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Scholz & Friends Warszawa. Spot nakręcił Jeremi Prokopowicz, wyreżyserował Bartek Prokopowicz, a produkcją zajęli się Ryszard Kłosowski i TFP. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Vizeum.
Dołącz do dyskusji: Szymon Majewski jako Święty Mikołaj na posterunku policji reklamuje rejestrowanie numerów w Plusie