SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Szymon Majewski „płaci Twoje rachunki” w kampanii Radia Eska (wideo)

Na antenie Radia Eska trwa konkurs „Szymon płaci Twoje rachunki”. Wspiera to kampania reklamowa, której twarzą został Szymon Majewski, obejmująca telewizję, kina i internet.

W konkursie „Szymon płaci Twoje rachunki” słuchacze Radia Eska mogą zgłaszać się do udziału za pomocą SMS-ów, w których muszą uzasadnić, dlaczego to właśnie ich rachunek ma zostać opłacony. Im bardziej szalone i oryginalne są zachcianki słuchaczy, tym większa szansa na wygraną. Lista zwycięzców oraz ich rachunków jest publikowana na bieżąco w serwisie Eska.pl.

Konkurs od 27 maja wspiera kampania reklamowa obejmująca telewizję (Polsat, Eska TV, Polo TV, Disney Channel i Disney XD), internet (Onet, Wirtualna Polska, Interia, Eska.pl, eskaGO.pl, Wska.tv, SE.pl, Disney.pl, Facebook i YouTube) oraz kina (Multikino, Cinema City i Helios). Działania będą prowadzone do zakończenia konkursu, czyli do 28 czerwca.

Kreacją oraz planowaniem i zakupem mediów na potrzeby kampanii przygotował dział promocji Radia Eska. Realizacją spotu - wyreżyserowanego przez Piotra Kumika - zajął się dział produkcji kontentu video wydawnictwa Murator.

Szymon Majewski od ponad roku współprowadzi w Radiu Eska poranny program „Szymorning”. Według badania Radio Track Millward Brown, od lutego do kwietnia br. Radio Eska miało 8,5 proc. udziału w rynku, będąc liderem wśród sieci radiowych (zobacz szczegółowe dane).

Dołącz do dyskusji: Szymon Majewski „płaci Twoje rachunki” w kampanii Radia Eska (wideo)

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Analityk
Majewski kojarzy mi się już tylko jako gwiazda reklam wszelakich.
odpowiedź
User
xyz
No cóż zatrudnienie Majewskiego było spektakularnym sukcesem Eski, stacji obawiającej się o zbyt niską poranną słuchalność konkurencji (co skutecznie udało się zmienić! ). A może tak zamiast na siłę przekonywać słuchaczy jaki to Szymuś jest dowcipny, elokwentny, rozrywkowy i niezastąpiony przyznacie się w końcu do tego, że zatrudnienie tego tzw. showmana było totalną porażką i wrócicie do normalnego poranka. No chyba że kontrakt z Majewskim zawarliście na dłuższy okres czasu?
odpowiedź
User
Asia
Świetna akcja. Prxyjemne z pozytecznym
odpowiedź